۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۲۱۳۹۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسئولان نظام اسلامی در عمل به معارف قرآن و اهل بیت پایبند باشند

مسئولان نظام اسلامی در عمل به معارف قرآن و اهل بیت پایبند باشند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: همه مابه عنوان کارگزاران نظام اسلامی باید خود را به معارف قرآن و اهل بیت نزدیک کنیم و در عمل به آن پایبند باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، صبح امروز در سلسله جلسات اخلاق در افق تمدن اسلامی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان و با حضور مدیران کل ادارات استان لرستان به میزبانی اداره کل امور زندان های استان لرستان برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبر اسلام در رابطه با حق الناسگفت: همه ما در رابطه با اموری که نسبت به مردم بر دوش داریم باید به آموزه های قرآنی و سنت و سیره  و روش ائمه معصوم(ع) وجود دارد، دقت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اگر به حق الناسی که بر گردن داریم توجه کنیم زندگی ما زندگی متفاوتی خواهد شد، افزود: برای رسیدن به همان چیزی که از آن به عنوان حیات طیبه یاد می کنیم و برای رسیدن به تمدن اسلامی، نیاز داریم به این امور دقت لازم را به عمل بیاوریم.

وی تصریح کرد: در رابطه با حق مردم در حسابرسی، همه ما که در مسئولیت خدمتگزاری هستیم باید دقت و ظرافت را در تعامل با مردم داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: در رابطه با حق الناس باید به آموزه های قرآنی و آموزه هایی که در سنت و سیره انبیاء هست عمل کنیم و نسبت به حق مردم حساسیت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اسلام به مهربان بودن با مردم تاکید کرده ایت، گفت: در مهربانی مروت،  جوانمردی، تواضع، فروتنی، دلسوزی و رسیدگی به امور مردم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مجموعه ای که به عنوان کارگزاران نظام اسلامی انجام وظیفه می کنیم باید خود را به معارف اسلامی نزدیک کنیم و در عمل نیز به این معارف پایبند باشیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات