۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۲۱۴۰۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

دشمن امروز دشمن احساسات خام نوجوانان و کودکان را هدف قرار داده است

دشمن امروز دشمن احساسات خام نوجوانان و کودکان را هدف قرار داده است
احمدی، با اشاره به اینکه دشمن امروز تغییر موضع داده واز احساسات نوجوانان و کودکان سوء استفاده می کند،گفت: باید مواضع نظام جمهوری اسلامی بابیان صریح برای آنان تبیین سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، منصور احمدی، ظهر امروز در دیدار اصحاب رسانه لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان که با موضوع جهاد تبیین در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: امروز دشمن تغییر موضع داده و هدف را از قشر جوان و دانشجو به کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان تنزل داده و در این برهه از زمان که نیاز به روشنگری بیش از حد و رسالت تبیینی به دلیل هجمه‌های سیاسی و ابراز دشمنی کسانی که تا چند روز گذشته در قالب دوست بودند، مضاعف شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در فرهنگ اسلام هرگونه مقابله ‌و کنش و ایستادگی در مقابل دشمن جهاد نیست، افزود: رمز اینکه یک دشمنی و مقابله به جهاد تبدیل شود این است که برای خدا باشد.

وی با بیان اینکه امروز عرصه جهاد است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید: جهاد تبیین یعنی مقابله و مجاهده با دشمن و غول رسانه‌ای برای خدا باشد رمز مقدس تبدیل مقابله به جهاد است.

احمدی با بیان اینکه همه ما و شما امروز رسالت فعل این کار را داریم، تصریح کرد: امروز دشمن با سلاح فریب، دروغ، حیله و نیرنگ و تزویر وارد عمل شده و کنش در مقابل آن فی‌سبیل‌الله حرکت معقولانه، بیان مطقن، حرف صریح، برهان، دلیل و نمایان کردن حقیقت است.

وی بیان کرد: دشمن از احساسات خام نوجوانان و کودکان سوء استفاده می‌کند و باید عواطف و احساسات ظریف و ارزشمند آن‌ها را تحریک کنیم و با بیان صریح و لطیف مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای این قشر تبیین سازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: دشمن با استفاده از سلاح خرافات و شایعه‌سازی در روایتگری وارد شده است، گفت: باید این نسل را با سواد رسانه ای آشنا سازیم، آنان نباید آنچه در رسانه می‌شنوند و می‌بینند باور کنند.

احمدی بیان کرد: در شرایط کنونی ضروری است  پای بیانات روشنگرانه علما، نماینده‌های ولی‌فقیه و مسؤولانی که مسائل سیاسی وقت آگاه هستند بنشینیم و با هم تبادل نظر بیشتری داشته باشیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات