۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۲۱۴۲۹
ویژه طلاب منتشر شد؛

فراخوان «دوره آموزش خبرنگاری» از سوی خبرگزاری رسا

فراخوان «دوره آموزش خبرنگاری» از سوی خبرگزاری رسا
خبرگزاری رسا در راستای تربیت طلاب رسانه ای و جذب طلاب متعهد در بخش های مختلف خبرگزاری، دوره آموزشی خبرنگاری را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خبرگزاری رسا در راستای تربیت طلاب رسانه ای و جذب طلاب متعهد در بخش های مختلف خبرگزاری، دوره آموزشی خبرنگاری را برگزار می کند.

شرایط پذیرش:

- طلاب برادر با اتمام پایه 4 حوزه

- دارای تعهد انقلابی، روحیه جهادی و اخلاق کار جمعی

- سکونت در شهر مقدس قم

- دارای فرصت لازم جهت همکاری(حداقل شش ساعت کار در روز)

و تعهد به همکاری ۵ ساله

مزایای این دوره عبارتند از: بهره مندی از کلاس اساتیدمجرب، استفاده از منابع آموزشی به صورت رایگان، اعطای گواهینامه دوره آموزشی، امکان ادامه تحصیل و ارتقای شغلی و تحصیلی، همکاری و به کارگیری افراد حائز شرایط در تحریریه خبرگزاری رسا پس از گزینش، امکان صدور عضویت و بهره مندی همکار پذیرفته شده در بسیج رسانه، خانه مطبوعات، سامانه خبرنگاران کشور، صندوق هنر و سایر انجمن های صنفی.

لازم به ذکر است افرادی که فرصت کافی برای حضور و کار ‌مستمر در خبرگزاری رسا را ندارند می توانند با قید(خبرنگار افتخاری) در ثبت نام خود از برخی مزایای دوره آموزشی استفاده کنند.

علاقمندان و افراد حائز شرایط لازم است تا تاریخ 20 آبان ماه ۱۴۰۱ از طریق شماره 09226203741 در پیام رسان ایتا با ارسال پیامک، اطلاعات خود شامل( نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تحصیلات، تاریخ و محل تولد، شماره تماس ثابت و همراه با مختصری از رزومه خود) را برای نام نویسی ارسال کنند.

فراخوان دوره آموزشی خبرنگاری خبرگزاری رسا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
ممنون
0
0