۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۲۱۵۰۷
مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خبر داد؛

اصلاحات اساسی در برنامه تقدیر از ممتازین تحصیلی

اصلاحات اساسی در برنامه تقدیر از ممتازین تحصیلی
مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اصلاحات اساسی در برنامه تقدیر از ممتازین تحصیلی خانواده طلاب را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام فقیهی مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات در گفت‌وگویی، ضمن تبریک ایام میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه وآله و سالروز تأسیس مرکز خدمات گفت: برای ارتقای سطح علمی همسر و فرزندان طلاب حوزه‌های علمیه در مقاطع مختلف آموزش‌وپرورش و دانشگاه و حوزه در حال برنامه‌ریزی هستیم که یکی از این برنامه‌ها، شناسایی و تقدیر از سرآمدان و ممتازین تحصیلی است.

وی بیان کرد: در سال 1401 طبق سیاست جدید مرکز خدمات و با هدف ارزیابی دقیق تر و شایسته‌تر از فرزندان طلاب، مقطع متوسط اول و دوم و حوزوی و دانشگاهی را مورد تقدیر قرار می‌دهیم و برای مقطع ابتدایی برنامه‌های تفریحی، ورزشی و ... توسط مراکز خدمات استان‌های مختلف پیشنهاد و اجرا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی مرکز خدمات تصریح کرد: تفاوت دیگر در سال 1401، ورود تمامی دانش آموزان مدارس تیزهوشان به ممتازین تحصیلی است که با توجه به سخت‌گیری‌های ویژه در این مدارس، شرط معدل برای این عزیزان با تغییراتی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: تأسیس شورای ممتازین ویژه استان قم نیز از برنامه‌های در دست اقدام است که با دعوت از بنیاد ملی نخبگان و جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان و کانون پرورش فکری و رئیس اداره تیزهوشان، برگزار شد؛ در این شورا، راه‌های حمایت ویژه از ممتازین ویژه بررسی می‌شود و پیشنهاد‌هایی مانند برگزاری دوره‌های آمادگی ورود به مدارس تیزهوشان، اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی، کلاس‌های آمادگی المپیاد، کلاس‌های کنکور موسسه قلم چی و... در حال بررسی است که در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات