۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۲۱۷۵۸

پوستر جشنواره ابوذر قم رونمایی شد

پوستر جشنواره ابوذر قم رونمایی شد
پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، جانشین وی و داوود شمس مسئول سازمان بسیج رسانه استان رونمایی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، داوود شمس مسئول سازمان بسیج رسانه استان و احمد نامداری مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدای استان قم برگزار شد.

همچنین در حاشیه این مراسم، حکم علی شعبانی از خبرنگاران باسابقه استان قم به عنوان دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر توسط سردار محمدرضا موحد به نامبرده اعطا شد.

داوود شمس مسئول سازمان بسیج رسانه استان در پایان این مراسم بیان کرد: سازمان بسیج رسانه استان قم با عنایت به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری و مأموریت‌های مهمی که ایشان در گام دوم انقلاب برای رسانه‌ها تعریف نموده‌اند و همچنین با هدف تقویت کیفی تولیدات رسانه های خبری و حمایت از آثار برتر اهالی رسانه، هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر را با محوریت کنگره 6090 شهید استان قم برگزار می‌کند.

گفتنی است، جشنواره ابوذر بسیج جزو باسابقه ترین مطرح ترین جشنواره های رسانه ای در حوزه اهل رسانه و قلم کشور محسوب می شود و در استان قم نیز تاکنون 7 دوره آن به صورت منظم برگزار شده است.

این جشنواره در محورهای موضوعی «پاسداشت یکصدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم»، «روایت شهدا در پیاده‌روی اربعین»، «شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «امید و نشاط آفرینی در جامعه» و «پیوند رسانه با بخش تولید و صنعت» در قالب‌های تیتر، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش مکتوب (خبری، تحلیلی و تحقیقی)، گزارش ویدئویی، اینفوگرافی، موشن گرافی و تک عکس خبری، برپا میشود.

همچنین محورهای بخش جایزه ویژه جشنواره با محوریت کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم به موضوعاتی همچون «تبیین سبک زندگی شهدا و خانواده‌های شهدای قم»، «روایت فعالیت‌های کنگره ملی شهدای قم»، «نقش و اقشار و رزمندگان در دفاع مقدس»، «شهدای بین‌الملل دفاع مقدس»، «معرفی گلزارها و یادمان‌های شهدای قم»، «نقش حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش در ایثار و مقاومت» و «جهاد تبیین در حوزه فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت» اختصاص دارد.

خبرنگاران محترم برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در بازه زمانی 01/01/1401 الی 20/09/1401 تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره و یا از طریق پیام رسان ایتا یا روبیکا به شماره: 09930936858 ارسال کنند.

ارسال نظرات