۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۷۲۱۷۷۹

حضور سخنگوی دولت عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی

حضور سخنگوی دولت عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی
سخنگوی دولت عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه علامه حضور یافت اما حاشیه این مراسم، حضور وی در جمع دانشجویانی بود که بیرون سالن تجمع کرده بودند و شعار می‌دادند و سخنگوی دولت با آنها به گفت‌وگو نشست.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران حضور یافت و در نشست پرسش و پاسخی با موضوع آزاد با آنان شرکت کرد.

این حضور سخنگوی دولت در حالی انجام گرفت که دانشگاه‌های کشور در هفته گذشته شاهد تجمعاتی در برخی شهرها بود و برخی تصور می‌کردند که این حضور می‌تواند به تشدید اختلافها و حرف‌ها و حتی احتمال برخی حرکت‌های رادیکال منجر شود، اما نه‌تنها این اتفاق نیفتاد بلکه علی‌رغم برخی شعارهای اولیه جمعی از دانشجویان، اما با حوصله و رویکرد گفتگویی سخنگوی دولت، این حضور نهایتاً در فضای خوب و مثبتی دنبال شد.

بیرون سالن سخنرانی بهادری جهرمی، برخی دانشجوبان اقدام به تجمع و سردادن شعار کرده بودند؛ امّا وی پس از اتمام پرسش و پاسخ داخل سالن، در جمع دانشجویان معترض بیرون از سالن نیز حضور یافت و با‌ آنها به گفت‌وگو پرداخت.

در نهایت مراسم بدون هیچ‌گونه برخوردی بین دانشجویان با هم و یا مجموعه حراست به پایان رسید.

این اقدام سخنگوی جوان دولت در شرایطی که فضای دانشگاه‌ها همچنان شاهد برخی التهابات است می‌تواند الگوی موفقی از باز شدن باب گفت‌وگو میان مسئولان و نسل جدید باشد و سایر مسئولان در نهادهای مختلف نیز با حضور در جمع‌های دانشجویی و گفت‌‌وگوی بی‌واسطه با آنان علاوه بر پاسخ دادن به سؤالات،  می‌توانند مانع از سوءاستفاده دشمن شوند و تهدیدهای احتمالی در این زمینه را به فرصت تبدیل کنند.

علی بهادری جهرمی ,علی بهادری جهرمی ,علی بهادری جهرمی ,

انتهای پیام/+

ارسال نظرات