۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۷۲۱۸۱۱

تقویت روابط گروه های فلسطینی با سوریه ، از عوامل افزایش قدرت مقاومت

تقویت روابط گروه های فلسطینی با سوریه ، از عوامل افزایش قدرت مقاومت
مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین گفت: تقویت روابط گروه های فلسطینی با سوریه یکی از مهمترین عوامل و ارکان افزایش قدرت مقاومت به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایرنا از پایگاه کمیته های مقاومت فلسطین، محمد البریم(ابومجاهد) روز چهارشنبه درباره دیدار نمایندگان گروه های فلسطینی با رئیس جمهوری سوریه افزود: این دیدار برادرانه را گام مهمی در راستای وحدت امت اسلامی و کنار گذاشتن اختلاف ها و بسیج همه نیروها در مقابله با دشمن صهیونیستی می دانیم.

وی اضافه کرد: مشارکت جنبش حماس در این دیدار، خدمت به آرمان فلسطین و مقاومت است.

ابومجاهد با بیان اینکه تقویت روابط گروه های فلسطینی با سوریه به تقویت محور مقاومت منجر خواهد شد تصریح کرد: بسیار ضروری است که همه جریان های فلسطینی با همه کشورهای عربی و اسلامی روابط خوبی داشته باشند زیرا این روابط باعث انسجام امت اسلامی در مقابله با محور آمریکایی – صهیونیستی می شود.

 نمایندگان گروه‌های مختلف فلسطین از جمله جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز چهارشنبه با رئیس جمهور سوریه دیدار و درباره روابط دو طرف بحث و گفت‌وگو کردند.

گروههای مقاومت فلسطین پس از دیدار با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، مقاومت را تنها گزینه موجود برای باز پس گیری حقوق ملت فلسطین و مسلمانان دانسته و اعلام کردند که رئیس جمهوری سوریه در این دیدار بار دیگر بر حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.

ارسال نظرات