۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۷۲۱۹۷۳

خودزنی موساد پس از شکست عملیات پیچیده خرابکاری در ایران

خودزنی موساد پس از شکست عملیات پیچیده خرابکاری در ایران
تسنیم گفته بود که پس از خنثی شدن عملیات پیچیده خرابکاری موساد در یک مرکز بزرگ صنعتی در اصفهان، رژیم صهیونیستی حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با میز ایران در موساد را کشته و حتی رییس این میز هم برکنار شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، درحالیکه خود رژیم صهیونیستی و رسانه‌های اصلی او در قبال خبر دیروز تسنیم سکوت کرده‌اند، اما رسانه سعودی ایران اینترنشنال که ارتباطات ویژه‌ای هم با موساد (دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) دارد، از روز گذشته با همه توان تلاش ‌کرد خدشه‌ای به خبر تسنیم درباره کشته شدن 6 افسر موساد وارد کند، اما درواقع ناچار به تایید آن شد.

تسنیم گفته بود که پس از خنثی شدن عملیات پیچیده خرابکاری موساد در یک مرکز بزرگ صنعتی در اصفهان، رژیم صهیونیستی حداقل 6 افسر برجسته مرتبط با میز ایران در موساد را کشته و حتی رییس این میز هم برکنار شده است.

اصل خبر خنثی سازی این عملیات هفته قبل به صورت رسمی "اعلام" شده بود، اما درباره دو موضوع خبری اعلام نشد؛ یکی زمان "وقوع" این ماجرا و دیگری جزییات کشته شدن 6 افسر موساد توسط خود رژیم صهیونیستی.

ایران اینترنشنال که چندی پیش باراک راوید خبرنگار اسراییلی هم از ارتباطات گسترده آن با موساد سخن گفته بود، پس از خبر تسنیم، سراسیمه به دنبال پاسخ به موفقیت دستگاه امنیتی ایران رفت و حتی از تیتر «خبر جعلی تسنیم» استفاده و با خبرنگار خود در تل‌آویو هم ارتباط زنده برقرار کرد.

این رسانه سعودی تمرکز خود را بر این گذاشته بود که بگوید این افسران اخیراً نمرده‌اند بلکه ماه‌ها پیش این اتفاق افتاده! و این در حالی بود که اصلاً در خبر تسنیم «زمان» این رویداد قید نشده بود و فقط به اصل موضوع می‌پرداخت.

از این رو، ایران اینترنشنال عملاً با تایید کشته شدن افسران موساد، اما ارجاع آن به چند ماه پیش، رسماً در راستای تایید اصل خبر تسنیم گام برداشت.

به صورت طبیعی اطلاعات و جزییات مربوط به عملیات‌های امنیتی هیچگاه بلافاصله منتشر نمیشود بلکه به منظور بررسیهای بیشتر و کشف ارتباطات بیشتر، معمولاً این موضوعات حسب صلاح‌دید در زمان‌های مدنظر منعکس می‌شود.

اینترنشنال احتمالاً فراموش کرده که اخیراً هم گفته شده بود طراحی عملیات خرابکاری در اصفهان، به ابتدای ریاست رییس جدید موساد بازمی‌گردد که همان چند ماه پیش است!

انتهای پیام

ارسال نظرات