۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۷۲۲۱۹۱

دشمنی رسانه ای با مردم ایران تا شاد نباشند

دشمنی رسانه ای با مردم ایران تا شاد نباشند
فارسی صحبت می‌کنند و ادعای ایرانی بودن دارند اما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مردم ایران شاد نباشند، حتی در ورزش؛ البته سابقه عداوت این عده بسیار طولانی‌تر از چند هفته اخیر است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شایعه تا واقعیت: به فکر حذف ایران از جام‌جهانی فوتبال هستند، نمی‌خواهند شادی مردم ایران را ببینند، آن‌هایی که هفته‌ها است پمپاژ ناراحتی و غمگینی بر چهره مردم ایران پاشیده‌اند. آن‌هایی که امروز نمی‌خواهند ۸۵ میلیون ایرانی خوشحال باشد و سرافراز از اینکه به عنوان اولین تیم آسیایی به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرده، پیش از این سر سلامت و جان ایرانی‌ها در زمان شیوع کرونا معامله کرده بودند.

به تازگی عده‌ای که از ایرانی بودن تنها فارسی صحبت کردن آن را یدک می‌کشند، کمپینی به راه انداخته‌اند تا مثلاً ایران را از جام جهانی حذف کنند، این افراد در شبکه سعودی‌ها (اینترنشنال)که تا ابتدای امسال فقط ۴ هزار و ۲۸ یمنی را کشتند، می‌نشینند و ایران را نظام کودک‌کش! خطاب می‌کنند.

 خنده‌دارتر آنکه مسیح علینژادی که تعداد قراردادهای او با آمریکایی‌ها به بیش از ۱۱ صفحه می‌رسد، حرف از کمک خیّرین برای پرداخت پول وکلای پرونده حذف ایران از جام جهانی می‌زند.

 

* دشمنی با مردم ایران در زمان کرونا

البته این اقدامات ضدایرانی برای ایرانیان موضوع جدیدی نیست؛ جایی که در روزهای وحشتناک شیوع کرونا هیچ تلاشی برای رسیدن واکسن به ایران نکردند و همین شبکه سعودی اینترنشنال حتی مانع از ورود واکسن به ایران شد(اینجا).

 

* ایرانی‌های که تحریم ایران هستند

یا در نمونه دیگر علناً این افراد خودفروخته خواستار تحریم ایران شدند و در نمونه‌هایی که در هیچ کجای جهان یافت نمی‌شود، مردم را به احتکار کالاها و مواد اولیه تشویق کردند.

ارسال نظرات