۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
کد خبر: ۷۲۲۲۷۷
به همت دفتر امام جمعه پردیسان برگزار شد؛

همایش بصیرتی و دانش افزایی «ائمه جماعت و روحانیون طرح امین»

همایش بصیرتی و دانش افزایی «ائمه جماعت و روحانیون طرح امین»
همایش بصیرتی و دانش افزایی «ائمه جماعت و روحانیون طرح امین» در سالن همایش های دانشگاه آزاد پردیسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش بصیرتی و دانش افزایی «ائمه جماعت و روحانیون طرح امین» شامگاه دوشنبه به همت دفتر امام جمعه پردیسان در سالن همایش های دانشگاه آزاد قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حامدی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: آنگونه که رهبر معظم انقلاب نسبت به جهاد تبیین از نخبگان جامعه توقع داشتند، محقق نشد چرا که اگر امر رهبری نسبت به این موضوع مهم انجام شده بود امروز شاهد چنین حوادثی با این شیوه نبودیم.

وی افزود: فرزندان همه ما امروز در مدارس با ذهن و افکاری آکنده از سوال و شبهه روبه رو هستند که اگر پاسخ صحیح داده نشود در آینده نیز با اینگونه حوادث روبه رو خواهیم شد.

امام جمعه پردیسان با اشاره به نقش طلاب در مدارس اظهار کرد: شما روحانیون مدارس مسئولیت سنگینی در مدارس و در قبال دانش آموزان برعهده دارید لذا باید با کسب بصیرت و دانش های لازم پاسخ های صحیح برای شبهات و سوالات دانش آموزان و آینده سازان این انقلاب داشته باشید.

در ادامه این همایش حجت الاسلام عالمی مدیر کل اطلاعات استان قم به تشریح حوادث اخیر و شیوه اغتشاش پرداخت.

وی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر با تمام قوا به میدان آمده بود، گفت: دشمن در طول این عمر چهل و سه ساله انقلاب برای ضربه زدن به نظام اسلامی تمام گزینه هایش را به میدان آورده است و از هیچ حربه و سلاحی در جنگ نرم و نظامی فرو گذار نبوده است.

وی با بیان اینکه در آشوب همه بازنده هستند، ابراز کرد: آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاد آشوب بود که زیرساخت هایش آماده شده و با تحریک احساسات و عواطف و با دامن زدن به اختلافات قومی و به تعبیری استفاده از گسل ها آشوب در کشور به وجود آوردند.

حجت الاسلام عالمی با تشریح اینکه دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه جو غالب را به دست گرفت و آشوب را هدایت می کرد، عنوان کرد: فضای مجازی و پول پاشی هایی گسترده آشوبگران را هدایت می کرد و آشوب های اخیر از خارج از کشور و توسط دشمنان نظام طراحی می شد.

ارسال نظرات