۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۲۲۳۴۸
در رفسنجان؛

دومین هیأت هم پای‌کار تریبون آزاد آمد

دومین هیأت هم پای‌کار تریبون آزاد آمد
کرمان - مسئول فرهنگی هیأت کربلا رفسنجان از برپایی تریبون آزاد در این هیأت برای بحث و تبادل نظر میان مسئولان و مردم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مصطفی رمضانی مسئول فرهنگی هیأت کربلا رفسنجان اظهار داشت: به دلیل اتفاقات رخ داده در کشور که برپایه سوالات و اعتراضاتی رخ داد، تصمیم گرفتیم تا در هیأت، کرسی تریبون آزاد راه بیندازیم تا با حضور مسئولان، مردم بتوانند سوالات، شبهات و اعتراضات خود را مطرح کنند.

کشور دچار یک جنگ شناختی شده است

وی گفت: امروز در برابر یک جنگ شناختی قرار گرفته‌ایم و رسانه‌های مختلف جهان درحال شبهه پراکنی علیه کشور هستند که نیاز است، مردم بدون واسطه با مسئولان مختلف صحبت کنند و مسائل و سوالات خود را مطرح کنند و پاسخ بشنوند. این جلسات اصلاً فانتزی و صوری نیست و بنا هم نداریم رویکرد انتخاباتی بگیرد و افراد از آن بهره خود را ببرند.

رمضانی افزود: برای هفته نخست فرماندار و نماینده مردم در رفسنجان دعوت شده‌اند که البته فرماندار به دلیل حضور در جلسه‌ای کنسل کرده‌ است. این جلسه بدون توجه به رویکردهای سیاسی افراد و مسئولین برگزار می‌شود و تلاش داریم سوالات و مسائل مردم پاسخ داده شود.

تریبون آزاد برای اولین‌بار در هیأت کربلا برپا می‌شود

مسئول فرهنگی هیأت کربلا رفسنجان گفت: برای اولین بار تریبون آزاد در هیأت ما برپا می‌شود و اطلاع‌رسانی و تبلیغ هم داشتیم تا ان شاء الله مردم از اقشار مختلف حضور پیدا کرده و نظرات خود را مطرح کنند. این برنامه هفته گذشته در مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) هم اطلاع‌رسانی شد.

بعد از مجلس عزاداری ما اغتشاشات کم شد

وی با اشاره به اینکه این ایام که شهرهای مختلف کشور شلوغ شد، رفسنجان هم شاهد اعتراضات و اغتشاشاتی بود که حتی به آتش زدن اتوبوس هم انجامیده شد، گفت: هیأت کربلا، مراسم عزاداری وفات پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) خود را در خیابان ۳۰ متری یا بلوار طالقانی رفسنجان برپا کرد که محل اصلی تجمعات و اعتراضات مردم بود. در این مراسم سخنران هیأت از سیره پیامبر(ص) در زمان چنین حوادثی سخن گفت و اشعار حماسی هم توسط مجتبی رمضانی مداح هیأت خوانده شد که فضای اعتراضات را کاهش داد و بعد از آن خرابکاری‌ها و اغتشاشات کاهش یافت.

امشب از ساعت ۱۹:۳۰ پذیرای مردم هستیم

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم امروز ساعت ۱۹:۳۰ در میدان ابراهیم حسینیه نخل با حضور حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی برپا می‌شود و بناست هفته آینده نیز با حضور استاندار کرمان برگزار شود. این مراسم بر حسب نیاز ادامه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است پیش‌تر هیأت رهپویان وصال شیراز با راه‌اندازی دو جلسه برنامه تریبون آزاد در هیأت خود در این زمینه پیشگام بود.

ارسال نظرات