۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۲۲۴۲۱
آیت الله کعبی در پیامی:

راه برون رفت از فتنه پیچیده ترکیبی حضور ملت در صحنه است

راه برون رفت از فتنه پیچیده ترکیبی حضور ملت در صحنه است
آیت الله کعبی در بیانیه ای تصریح کرد: راه برون رفت از این فتنه پیچیده ترکیبی، برخورداری از روحیه دوران دفاع مقدس و میدان داری ملت و خیزش ملی و حضور ملت در صحنه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی در پی حادثه ی دلخراش و هولناک حمله به حرم مطهر احمد بن موسی(ع) (شاهچراغ) بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قا ل الله تعالی: (و مانقموا منهم الا ان یومنوا بالله العزیز الحمید)

فاجعه هولناک تروریستی تکفیری ها در حرم آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاه چراغ در شیراز و هتک حریم حرم و شهادت ۱۵ نفر و زخمی شدن ۱۹ نفر دیگر را به ساحت حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و عاشقان اهل بیت علیهم السلام و رهبری حکیم انقلاب و ملت بزرگ ایران و مردم مومن استان فارس و خانواده معظم شهداء تسلیت عرض می نمایم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و علو درجات برای شهداء و شفای عاجل برای مجروحان را از از خداوند متعال مسألت می نمایم.

 آغشته به خون شدن مردم بی گناه که مشغول راز و نیاز با خدا و زیارت و دعا در یکی از حرم های مقدس بودند، نشان توحش و عمق کینه و قساوت جریان تکفیری و حامیان آنان و ثمره خباثت و فتنه و دشمنی با ملت ایران و مشغول کردن نیروهای حافظ امنیت و آرامش به اغتشاشات است.

دشمنان اسلام و ایران، کانون ایمان و عشق و ارادت و هویت و اقتدار و عزت و پیشرفت ایران اسلامی یعنی یکی از حرم های اهل بیت علیهم السلام را هدف قرار دادند.

ملت عاشورائی و حسینی ایران بارها نشان داد که جنایت دشمنان، آنان را قوی تر می کند و با عزم و اراده بیشتر از حرم جمهوری اسلامی ایران و خیمه آن ولایت فقیه و رهبری فرزانه حمایت می کنند.

امید آن است که جوانان غیرتمند و خانواده های اصیل ایرانی عمق جنگ شناختی و ترکیبی دشمن برعلیه اصل اسلام و اهل بیت علیهم السلام و ایران سرافراز را با بصیرت بیشتر دریابند و برای جدا کردن صفوف جاهلان و غافلان از فتنه مزدوران سازمان یافته توسط شبکه های جاسوسی و ترویستی آمریکایی و صهیونیستی بیشتر تلاش نمایند.

راه برون رفت از این فتنه پیچیده ترکیبی، برخورداری از روحیه دوران دفاع مقدس و میدان داری ملت و خیزش ملی و حضور ملت در صحنه است.

همه با هم دولت و ملت در کنار یکدیگر با ایستادگی راه پیشرفت را هموار می سازیم.

و لا حول و لاقوة الا بالله العلي العظيم

 و سيعلم الذين ظلموا أى منقلب ينقلبون

چهارشنبه ۴/ ۸/ ۱۴۰۱

الاقل_ عباس کعبی

ارسال نظرات