۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۲۲۴۸۲
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

استکبار می خواهد غیرت دینی و ایرانی را از جوانان ما بگیرد

استکبار می خواهد غیرت دینی و ایرانی را از جوانان ما بگیرد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: استکبار به دنبال این است که غیرت دینی ـ ایرانی را از جوانانمان ما بگیرد و برای رسیدن به این کار دست به هر توطئه ای می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین هم اندیشی با نخبگان فرهنگی و قرآنی حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، حجت الاسلام حسن منتظری، سرپرست مرکز اسلامی کرمانشاه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام حجت الله فاضلی، مشاور استاندار در امور روحانیت در اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: یکی از راه های برون رفت از مشکلات و ناهنجاری های فرهنگی و عقیدتی برگزاری منظم جلسات فرهنگی با حضور علمای شیعه و سنی است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار در عمل نشان داده است که به شدت از ایران مقتدر هراسناک است، لذا باید این مهم را به همه جهانیان معرفی کنیم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود به حوادث و اتفاقات اخیر در کشور اشاره داشت و بیان کرد: استکبار به بهانه خونخواهی یک دختر اصل نظام را هدف قرار داده است و باید این کار می خواهد که روند رو به رشد ایران اسلامی را متوقف کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی در عمل قدرت پوشالین استکبار جهانی را در هم شکسته است و این یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: از سوی دیگر استکبار به دنبال این است که غیرت دینی ـ ایرانی را از جوانانمان ما بگیرد و برای رسیدن به این کار دست به هر توطئه ای می زند.

آیت الله علما در پایان سخنان خود افزود: باید با جهاد تبیین بصیرت و بینش جوانانمان را در مقابل دشمنان افزایش دهیم تا فریب نقشه های دشمنان را نخورند. /1400/

ارسال نظرات