۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۷۲۲۵۱۸
رییس جامعه المصطفی العالمیه:

آرمان انقلاب بازآفرینی و تجدید تمدن اسلامی است

آرمان انقلاب بازآفرینی و تجدید تمدن اسلامی است
اصفهان ـ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: آرمان انقلاب اسلامی بازآفرینی و تجدید تمدن اسلامی است و احیای تمدن اسلامی هیچگاه در مقابل ادیان و جوامع دیگر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، رییس جامعه المصطفی العالمیه در دیدار با طلاب، اساتید و کارکنان نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان، پبه اهمیت تفقه در دین و ارزش آن در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: رحمت خداوند شامل کسانی است که در مسیر تعلیم علوم اهل بیت(ع) و نشر معارف ناب الهی قدم برمی دارند.

وی با اشاره به این که هر نعمتی از نعمت های الهی مسؤولیت و گاه سختی هایی را به دنبال دارد، اظهار کرد: سنت ابتلا و امتحان الهی، از وعده های تخلف ناپذیر خداوند متعال است و همه ما در مسیر امتحان الهی قرار داریم.

رییس جامعةالمصطفی العالمیه، انقلاب اسلامی را یک حادثه بزرگ در تاریخ بشر دانست و تصریح کرد: آرمان انقلاب اسلامی بازآفرینی و تجدید تمدن اسلامی است و احیای تمدن اسلامی هیچگاه در مقابل ادیان و جوامع دیگر نیست، بلکه اسلام یک موضوع فطری و جهانی است و ارزش هایی به بشر اعطا می‌کند که فطری است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به اینکه ارزش های معنوی و الهی بر عالم تسلط پیدا خواهد کرد و همه ما چشم انتظار آن وعده هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مسیر خودش را رفتن به چنین وعده ای قرار داده است. به نص صریح قرآن حتماً کسانی که خدا را یاری کنند و در این راه قدم بردارند یاری می شوند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات