۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۲۲۱۲۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

همه تمرکز آمریکا و رژیم صهیونیستی، مخدوش کردن ذهن نسل جوان است

همه تمرکز آمریکا و رژیم صهیونیستی، مخدوش کردن ذهن نسل جوان است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر هوشیاری دانش آموزان در برابر توطئه‌های دشمن، گقت: همه تمرکز آمریکا و اسرائیل برای مخدوش کردن ذهن نسل جوان ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در هنرستان آیت الله میر سید علی یثربی کاشان، با بیان اینکه مأموریت پیامبر اکرم(ص) تربیت عبد بود، گفت: دانش آموزان تلاش کنند با انجام واجبات و ترک محرمات عبد خداوند باشند، چرا که همه عالم خلق شده است تا انسان عبد خداوند باشند.

وی داشتن آینده درخشان علمی و معنوی دانش آموزان را در گرو اقامه نماز اول وقت دانست و اظهار داشت: اقامه نماز اول وقت نسخه شفابخش و موفقیت همه مومنان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: همانگونه که والدین دانش آموزان برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند، دانش آموزان نیز باید برای کسب نمرات بالا و برای رسیدن به موفقیت و مدارج بالای علمی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه دانش آموزان از استعداد‌ها و توانمندی‌های قابل توجهی در تحصیل برخوردار هستند، گفت: امام زمان(عج) هنگام دعا برای دانش آموزان از خدا نمی‌خواهد به آن‌ها استعداد بدهد، بلکه از خداوند می‌خواهد به دانش آموزان نهایت تلاش و رغبت را بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی از راهکار‌های موفقیت دانش آموزان در کسب علم و رسیدن به مدارج بالای علمی را داشتن برنامه دانست و ابراز داشت: درس خواندن قلیل، اما مستمر و مداوم می‌تواند دانش آموزان را در رسیدن به قله‌های علمی کمک کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با تأکید بر هوشیاری دانش آموزان در برابر توطئه‌های دشمن، اظهار داشت: امروز همه تمرکز آمریکا و اسرائیل برای مخدوش کردن ذهن نسل جوان ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس تا قبل از انقلاب اسلامی برای ملت ایران هیچ ارزشی قائل نبودند، یادآور شد: آمریکایی‌ها قبل از انقلاب برای تحقیر و توهین به ملت ایران، ورود سگ و ایرانی را به باشگاه ورزشی ممنوع کرده بود.

نماینده ولی فقیه درکاشان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و همه توطئه‌های دشمن در چهار دهه اخیر نقش بر آب شده است و شکست خورده است و جمهوری اسلامی ایران با سرعت به سوی قله‌های علمی و معنوی در حرکت است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات