۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۲۲۵۳۶

مهلت ارسال آثار به فراخوان‌های هنری رسانه‌ای هیأت تمدید شد

مهلت ارسال آثار به فراخوان‌های هنری رسانه‌ای هیأت تمدید شد
مهلت ارسال آثار به هشت سوگواره هنری، رسانه‌ای هیأت تا ۲۱ آبان تمدید شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مهلت ارسال آثار به یازدهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت، یازدهمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت، سومین فراخوان نشانه هیأت، سومین فراخوان گرافیک متحرک هیأت، سومین فراخوان تولیدات ویدئویی هیأت، سومین فراخوان تولیدات صوتی هیأت، دومین فراخوان تصویرسازی هیأت و دومین فراخوان حروف‌نگاری هیأت تمدید شد.

دبیرخانه این فراخوان‌ها که پیش از آخرین زمان ارسال آثار را ۲۲ مهر اعلام کرده بود، به دلیل استقبال هنرمندان زمان ارسال آثار را تا ۲۱ آبان ۱۴۰۱ تمدید کرد.

علاقه‌مندان و هنرمندان هیأتی می‌توانند برای ارسال آثار خود به دو وبگاه هنر هیأت به نشانی honareheyat.com و رسانه هیأت به نشانی resaneheyat.com مراجعه کنند.

موضوعات و محور‌های فراخوان‌های هنری و رسانه‌ای هیأت

«رحیم آب‌فروش» دبیر جامعه ایمانی مشعر پیش‌تر با اشاره به بخش‌ها و موضوعات این فراخوان‌ها اظهار داشت: محور کلی فراخوان‌ها فرهنگ و مکتب عاشورا است و در هر بخش تخصصی نیز موضوعاتی وجود دارد در بخش عکس موضوع اصلی روایت هیأت است که بنا داریم تجربه زیستی فردی در هیأت روایت شود و به این وسیله زبان گویای هیأتی‌ها را تقویت کنیم. بخش جنبی در حوزه عکس به عکس‌های قدیمی و کهن اختصاص دارد و بخش ویژه نیز پیاده‌روی اربعین است. در بخش پوستر محور اصلی پوستر اعلان هیأت برای هر مناسبت است و در بخش ویژه با عنوان پوستر شیعی پوستر‌های عیدانه از مجالس شادی ۱۴ معصوم (ع) مدنظر ما است.

موضوع اصلی فراخوان تصویرسازی، روضه‌های خانگی است

دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: در بخش نشان هیأت به دنبال دریافت آثار از نشان‌های هیأت‌ها هستیم و در بخش فراخوان صوتی و تصویری نیز بخش اصلی به روایت هیأت و بخش جنبی به کلیپ و پادکست سخنرانی و مداحی و بخش ویژه نیز به تیزر هیأت‌ها اختصاص دارد.

وی افزود: در بخش تصویرسازی هیأت موضوع اصلی فراخوان امسال روضه‌های خانگی است و در بخش حروف‌نگاری هیأت القاب و اسماء ثامن‌الحجج امام رضا (ع) مدنظر است و در نهایت در بخش گرافیک و پوستر متحرک هیأت هم موضوع اصلی روایت هیأت است و بخش جنبی نیز پوستر، پوستر متحرک هیأت‌ها مدنظر است.

ارسال نظرات