۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۷۲۲۶۳۵
حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد:

نظام اسلامی قاطعانه با تروریست ها برخورد کند

نظام اسلامی قاطعانه با تروریست ها برخورد کند
استاد حوزه علمیه قم گفت: برای همه مشخص شده است که عده ای برای ترور و بهم ریختن آرامش کشور پول گرفته اند، لذا نظام با قاطعیت با تروریست ها برخورد کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم، شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ که از سوی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در مسجد اعظم حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به انواع قتل گفت: کسی که در هنگام نماز و در یک مکان مقدس انسان هایی بیگناه را به قتل می رساند چه توجیهی برای کار خود دارد.

وی با بیان اینکه داعش ساخته دست آمریکا است، ابراز کرد: غربی ها در محاسبات خود به این نتیجه رسیده بودند که با وجود داعش کار منطقه اسلامی تمام است اما رزمندگان اسلام نقشه های دشمنان را درهم پیچیده و آنها را ناکام گذاشتند.

استاد حوزه علمیه با بیان روایتی از امام صادق(ع) تصریح کرد: اسلام اجازه ترور نمی دهد و امام صادق (ع) رسماً از این کار نهی کرده اند و خدای متعال ترور کنندگان را رها نمی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد با اشاره به اینکه انسان با وجدان دست به ترور نمی زند، عنوان کرد: اگرچه اسلام دین رحمت و عفو و گذشت است اما نسبت به ظالمین و قصاص آنها کوتاه نمی آید.

وی افزود: نظام در این حوادث قاطعیت از خود نشان دهد و رحمت کفایت می کند، این تروریست های ناجوانمرد جای ترحم برای خود باقی نگذاشته اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان اینکه جان مسلمان مهم است، خاطرنشان کرد: برای همه مشخص شده است که عده ای برای ترور و بهم ریختن آرامش کشور پول گرفته اند، لذا نظام با قاطعیت با تروریست ها برخورد کند.

ارسال نظرات