۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۲۲۶۵۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ملت ایران هیچگاه تسلیم آمریکا نمی شود

ملت ایران هیچگاه تسلیم آمریکا نمی شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی پیروزی‌های متوالی انقلاب اسلامی را مدیون روحیه شهادت طلبی مردم ایران دانست و گفت: ملت ایران هیچگاه تسلیم آمریکا نشده و نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در مدرسه شهید اکبر نقاده کاشان با اشاره به سالروز شهادت دانش آموز محمد حسین فهمیده دانش در دفاع مقدس گفت: شهید محمد حسین فهمیده سال ۴۶ در قم متولد و در ۸ آبان ماه سال ۵۹ در سن ۱۳ سالگی به شهادت رسید.

وی افزود: شهید فهمیده دانش آموز شجاعی که در سن ۱۱ سالگی اعلامیه‌های امام خمینی را بین مردم توزیع می‌کرد به دست ساواک دستگیر و کتک خورد، اما دست بردار نبود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه شهید فهمیده در سن ۱۳ سالگی برای مبارزه با اشرار بدون موافقت والدین خود به کردستان رفت، یادآور شد: دانش آموزان برای انجام کار‌های معمولی نیاز به اجازه از والدین دارند اما اگر کشور، نظام و اسلام در خطر باشد برای دفاع از اسلام نیازی به موافقت والدین نیست.

وی یادآور شد: زمانی که شهید فهمیده در محاصره تانک‌های دشمن قرار می‌گیرد خود را زیر تانک دشمن انداخته و با منفجر کردن نانجک خود تانک دشمن را منهدم و به شهادت می‌رسد و دشمن با مشاهده تانک منهدم شده از ترس عقب نشینی کرد و سپاه اسلام از محاصره دشمن خلاص شد.

به گفته وی با شهادت شهید فهمیده ۱۳ ساله و نجات سپاه اسلام امام خمینی(ره) او را رهبر ۱۳ ساله ایران معرفی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پیروزی‌های متوالی انقلاب اسلامی را مدیون روحیه جهادی و شهادت طلبی در آحاد مختلف مردم دانست و اظهار داشت: ملت قهرمان ایران با روحیه شهادت طلبی هیچگاه تسلیم آمریکا نشده و نخواهد شد.

وی در ادامه به لزوم علم آموزی دانش آموزی برای رسیدن به قله‌های افتخار علمی کشور و جهان تأکید کرد و با اشاره به ایمان قوی شهید فهمیده، افزود: دانش آموزان برای موفقیت در عرصه‌های علمی برای تقویت ایمان خود اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان داشتن ایمان قوی را در گرو اقامه نماز اول وقت و ذکر صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) دانست و ابراز داشت: آمریکا و اسرائیل دشمن هیچگاه اصلی ما دوست ندارد دانش آموزان انقلابی باشند و از رهبری تبعیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: سرود سلام فرمانده دانش آموزان مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل است و باید تلاش کنید تا روحیه انقلابی در خود تقویت کنید. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات