۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۲۲۹۳۹
نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز کرد؛

انقلاب اسلامی؛ حاصل مجاهدت ملت و خون شهدا

انقلاب اسلامی؛ حاصل مجاهدت ملت و خون شهدا
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امام خمینی(ره) با کمک ملت ایران و خون شهدا در ۲۲ بهمن ۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت اسلامی را تأسیس کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز دیدار استاندار استان اصفهان، گفت: از روزی که پیامبراکرم(ص) به رسالت مبعوث شد تا پیروزی انقلاب اسلامی طی ۱۴۰۰ سال تنها پانزده سال حکومت اسلامی برپا بوده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امام خمینی(ره) با کمک ملت ایران و خون شهدا در ۲۲ بهمن ۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت اسلامی را تأسیس کردند و اعلام کرد ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله در جهان است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری روز ۱۲ آبان به عنوان روز حماسه و ایثار و شهادت در تقویم منطقه کاشان، یادآور شد: در روز ۱۲ آبان سال ۷۳ پیکر‌های مطهر ۹۶ نفراز شهدای گلگون کفن تفحص شده از گردان امام محمدباقر(ع) بر دست‌های مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار کاشان تشییع شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز امیدواری کرد که از برکت دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی و حضور دو روزه استاندار استان اصفهان در شهرستان کاشان، مردم این منطقه بتوانند از برکات این سفر بهره‌مند شوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات