۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۲۲۷۳۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مدارس اجازه انحراف ذهن نسل جوان را به دشمن نمی دهند

مدارس اجازه انحراف ذهن نسل جوان را به دشمن نمی دهند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مدارس در مقابله با جنگ شناختی دشمن قرار دارند و اجازه نخواهند داد ذهن نسل جوان به دستگاه شیطان که مظهر آن آمریکا تمایل پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دبیرستان رویش این شهرستان گفت: جایگاه خیلفه الله زمین است، اما محدوده خلاف اش تنها زمین نیست و تمام دنیا است.

وی با اشاره اینکه جایگاه امام زمان(عج) همه دنیا، آسمان‌ها و کرات است، افزود: پبامیر اکرم(ص) می‌فرماید، تمام ستارگان به اندازه یک انگشتر و آسمان اول به اندازه یک بیابان وسیع است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اهل بیت سفارش کرده اند قبل از اقامه نماز درعمظمت خدا تفکر کنید تا متوجه باشید در مقابل چه کسی ایستاده اید و خداوند با همه عظمتی که دارد از بندگان خود برای نماز و گفت‌وگو دعوت کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به اینکه در مقابل خدا دشمنی به نام شیطان قرار دارد، گفت: شیطان در مقابل خلیفه خدا که می‌خواهد عبد تربیت کند ایستاده و قسم خورده همه را فریب می‌دهد و به همه افسار می‌زند و به سمت جهنم می‌کشاند.

وی با بیان اینکه زمانی که شعور و بصیرت ضعیف باشد شیطان حاکم خواهد شد، یادآور شد: از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی تنها ۱۵ سال حکومت اسلامی برقرار بوده است و مابقی آن حکومت‌های طاغوت حاکم بوده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ۲۲ بهمن سال ۵۷ پیروزی جبهه حق بر باطل و شیطان دانست و ادامه داد: امروز بیش از چهار دهه از تشکیل حکومت اسلامی در ایران گذشته و انقلاب اسلامی به همه جهان صادر شده و این در حالیست که از ۱۴۰۰ سال قبل تا پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۱۵ سال حکومت اسلامی برقرار بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: برای مقابله و نابودی حکومت اسلامی دشمن هر آنچه در توان داشته است به کار گرفته است، اما همه توطئه‌های دشمن یکی بعد از دیگری خنثی و شکست خورده است.

به گفته وی رویکرد دشمن بعد از شکست در جنگ سخت، امروز به تغییر ذهن نسل جوان ایران و جنگ شناختی با جمهوری اسلامی ایران رسیده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز مدارس در مقابله با جنگ شناختی دشمن قرار دارند و اجازه نخواهند داد ذهن نسل جوان ایران به دستگاه شیطان که مظهر آن شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل و منافقان است تمایل پیدا کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات