۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۲۲۹۵۴
آیت الله فقیهی در گفت‌وگو با رسا:

ناکارآمد جلوه دادن نظام، مهم ترین توطئه‌ دشمنان انقلاب اسلامی است

ناکارآمد جلوه دادن نظام، مهم ترین توطئه‌ دشمنان انقلاب اسلامی است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان تمام تلاش خود را در راه تبیین کارآمدی و موفقیت جمهوری اسلامی در راه توسعه ایران و پیشرفت اسلام به کار گیرند.

آیت الله محسن فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان این که سیزدهم آبان ماه نماد اراده و عزم جدی ملت بزرگ ایران در مواجهه تمام عیار با استکبار جهانی و در راس آن، آمریکا است، گفت: تفکر و روحیه ضداستکباری و شجاعت انقلابی جزو ویژگی های برجسته و بارز ملت و جوانان ماست و دشمنان نمی توانند با تهدید و ارعاب و فشار اقتصادی در این عزم و اراده خللی ایجاد کنند.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان، شهادت بیش از ۵۶ دانش‌آموز و تبعید امام خمینی(ره) از مهمترین وقایع تاریخی این روز هستند که باید نسل جوان با آن‌ها آشنا شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آمریکا دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تا زمانی که این انقلاب پابرجا است دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران خاتمه نخواهد یافت زیرا بصیرت افزایی و هوشیاری جوانان و نوجوانان در برابر توطئه‌های دشمنان و به‌خصوص آمریکا ضرورت دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما از مکتب امام حسین(ع) و نهضت عاشورا آموخته ایم که در برابر زورگویی و ستمگری سر خم نکرده و شعار هیهات مناالذله ما ریشه در همین باور عمیق دارد.

آیت الله فقیهی با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود تحریم ها پای نظام ایستاده اند، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند ملت ما حاضر نیست در برابر دشمنان عزت و اقتدار خود را از دست بدهد، هر چند که امروز در یکی از شدیدترین تحریم ها و فشارهای اقتصادی قرار دارد، اما با این وجود دست از آرمان ها و ارزش های دینی و انقلابی خود نمی کشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب اسلامی در برهه فعلی، از مهم ترین توطئه‌های دشمنان خبیث این مرز و بوم است و مسئولان باید تمام تلاش خود را در راه تبیین کارآمدی و موفقیت جمهوری اسلامی در راه توسعه ایران و پیشرفت اسلام به کار گیرند.

ارسال نظرات