۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۷۲۲۹۸۹
حجت الاسلام ذوالنوری:

نباید با آشوبگران مماشات کرد

نباید با آشوبگران مماشات کرد
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت نباید با آشوبگران و محرکین کوتاه بیاید چرا که ترحم بر عوامل آشوب ظلم آشکار بر ملت است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت طلبه شهید آرمان علی وردی که در مدرسه معصومیه برگزار شد با بیان اینکه این آخرین توطئه دشمن برعلیه ملت ایران نخواهد بود، گفت: این حوادث هم علت داخلی و هم بیرونی دارد که بررسی و تحلیل آنها برای نسل امروز بسیار ضروری است.

وی افزود: کشورهای دنیا تحت نظامات و مکاتب غرب و جماهیر شوری بودند و این انقلاب اسلامی بود که حیات آنها را با اختلال مواجه کرد پس خشم آنها از انقلاب اسلامی ایران طبیعی است که با توطئه های مختلف قومیتی و مذهبی، مردم را به جان هم بیندازند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اذعان اینکه دشمنان با شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی و تحریم هایشان نتیجه ای نگرفتند، ابراز کرد: آنها داعش را درست کردند که با سقوط عراق و سوریه، به هدف خود یعنی سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابند که باز هم با مقاومت نیروهای اسلامی روبه رو شدند و به نتیجه ای نرسیدند.

وی ادامه داد: با هزینه های بیشمار خاورمیانه را ایجاد کرده و به دنبال آن بودند تا محوریت اسرائیل باشد و اثری از جمهوری اسلامی در منطقه باقی نماند که به این خواسته نامشروع خود هم نرسیدند.

سخنران این مراسم با بیان اینکه غرب گزینه های نظامی روی میزشان را جلوه و بزرگنمایی می کردند، اظهار داشت: وقتی اقتدار کشور و نیروهای نظامی و مردمی ایران اسلامی را دیدند باز با شکست دیگری مواجه شدند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به عامل داخلی آشوب تصریح کرد: تا قوت این نظام وجود دارد، دشمن عصبانی است لذا برای شکست شما ملت قهرمان ایران دست به دامن عوامل منافق داخلی می شوند.

وی تاکید کرد: ما باید از عامل داخلی هراس داشته باشیم که می تواند همانند یک آتش زیر خاکستر، آشوب داخل کشور را تشدید کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی برای فقر، فساد و تبعیض کاری نکنیم، دشمن امکان یارگیری دارد، خاطرنشان کرد: اگر مبالغ فیش لیدرهای اخیر را مرور کنید خواهید دید که بیکاری و فقر می تواند برای دشمن یارگیری کند.

حجت الاسلام ذوالنوری ادامه داد: دشمن با استفاده از رسانه ضعف کوچک را تبدیل به کوهی می کند و حادثه تروریستی شاهچراغ را به گونه ای جلوه داد که نوجوان و جوان کشور ما باور کند که کشتار بی رحمانه این جمعیت کار نیروهای سپاه پاسداران بوده است.

وی با اشاره به اینکه وقتی یک نماینده مجلس، مرجع خودخوانده و سلبریتی بی حجت و شتابزده حرفی را می زند، خودتخریبی است، تصریح کرد: برخی از سخنان که یا از روی ضعف قانون، بی اطلاعی و یا استفاده ابزاری سیاسی و جناحی به سمع مردم جامعه می رسد، بدون شک بی اعتمادی به نظام را در پی دارد لذا باید سخن بی حجت نیز جرم انگاری شود.

سخنران این مراسم با بیان اینکه نباید با آشوبگران مماشات کرد، یادآور شد: حاکمیت نباید با آشوبگران و محرکین کوتاه بیاید چرا که ترحم بر عوامل آشوب ظلم آشکار بر ملت است.

وی ادامه داد: تا زمانیکه زمینه سازان آشوب را از بین نبریم همانند آتش زیر خاکستر با کوچکترین حوادثی سربر خواهند آورد و آشوب دیگری را به وجود می آورند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینکه دانشجوی آشوبگر مصونیت قضایی ندارد، عنوان کرد: با مفسد آشوبگر نباید کوتاه آمد و به صرف دانشجویی مصونیت قضایی نمی آورد و اگر با آن مفسد برخورد جدی صورت نگیرد به تمام دانشجویان رهرو علم ظلم شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مسئولان ذیربط باید بدون تعارف با آشوبگران برخورد کنند، اظهار داشت: حوادث اخیر استعداد یک بحران عظیم برای کشور را داشت و دشمن از آن بهترین بهر برداری را کرد و ما از مسئولان می خواهیم که با عوامل آشوب به شدت برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر میدان سربازگیری برای دشمن فراهم بود، گفت: دشمن در حادثه اخیر گسل قومیتی و مذهبی را فعال کرده بود و تجزیه طلب ها از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور به میدان مبارزه با نظام و انقلاب اسلامی آمده بودند.

سخنران مراسم بزرگداشت طلبه شهید علی وردی ابراز کرد: دشمن به خیال اینکه تیر آخر و اتمام حیات انقلاب اسلامی است با همه توان و قوا به میدان آمد و ضد انقلاب در این حوادث هیچ غایبی نداشت.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه 115 کشور دنیا سرویس های جاسوسی علیه انقلاب اسلامی ایران دارند، خاطرنشان کرد: اغتشاشات اخیر کاملاً برنامه ریزی شده بود و مرگ مهسا امینی به دلایل مختلف تنها یک بهانه بود و اگر این حادثه نیز رقم نخورده بود به بهانه ای دیگر کشور را به آشوب می کشاندند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه های ما در روایت اول عقب تر از رسانه های بیگانه هستند، اظهار کرد: عدم روایت اول موجب سلب اعتماد از رسانه خودی می شود لذا باید با روایت اول و جهاد تبیین زمین را از رقیب و دشمن ربود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲
محمود صادقی بینهایت تحریک میکنه توی توییتر . یکی اینو جمعش کنه ... را .
0
0