۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۲۲۹۹۸
همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

خروش انقلابی مردم در ۴۶ نقطه مازندران

خروش انقلابی مردم در ۴۶ نقطه مازندران
مازندران - راهپیمایی ۱۳ آبان امروز با شعار حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی با حضور گسترده آحاد مردم در ۴۶ نقطه از مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مازندران امروز مقتدرتر از هر زمان دیگری به صحنه آمدند و بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

بر اساس این گزارش، مردم ولایی و با بصیرت استان امروز در حالی با مشت های گره کرده بار دیگر به میدان آمدند که با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی و کارشکنی های بی شمار دشمنان، این انقلاب با قدرت در مسیر خود در حرکت است.

این گزارش می افزاید؛ این مردم فهیم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 13 آبان ثابت کردند علیرغم همه مشکلات اما همچنان با قدرت پای انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده اند.

مردم مازندران از صبح امروز عزتمندانه و با اقتدار به صورت یکپارچه طبق برنامه اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران راهپیمایی را شروع کردند.

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز مازندران از میدان شهر آشوب به سمت مصلای امام خمینی (ره) اعلام شده است و در حال حاضر شاهد حضور جوانان و نوجوانانی هستیم.

شماری از دانش آموزان مدارس مرکز استان نیز به یاد هفتمین روز از شهادت مظلومانه سه دانش آموز تروریست حرم مطهار شاهچراغ شمع هایی را درمسیر راهپیمایی روشن کردند.

مردم با بصیرت مرکز استان مازندران نیز با شعارهای مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده، مازندران آماده، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، بانی اغتشاشات آمریکاست آمریکاست، گرد هم آمدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان مستکبر زدند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات