۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۳۰۰۱
نماینده مردم ساری در مجلس:

راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه تغییر نظم جهانی و افول قدرت های پوشالی است

راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه تغییر نظم جهانی و افول قدرت های پوشالی است
مازندران - علی بابایی کارنامی گفت: امروز ملت بزرگ ایران نشانه های تغییر نظم جهانی و افول قدرت های پوشالی جهان را به رخ جهانیان کشید.

علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر و تشکر از حضور حماسی و پرشور مردم شهید پرور و ولایت مدار مرکز استان و دیگر شهرهای این خطه قهرمان پرور و با اشاره به مقاومت و بصیرت ملت بزرگ در برابر هجمه ها و فتنه ها و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان سرافراز ایران اسلامی و شهیدان مدافع امنیت کشور اظهار داشت: ملت بصیر و حماسه آفرین ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در روز ۱۳ آبان تمامی نقشه های شوم مستکبران عالم و معاندان نظام را نقشه بر آب کرد.

وی در ادامه با محکوم کردن هرگونه فتنه انگیزی و ایجاد اغتشاش از سوی عده ای محدود که درصدد ایجاد چالش برای امنیت و آرامش کشور هستند، افزود: ایران اسلامی پرچم دار جبهه مقاومت در جهان است و توانست با مجاهدت های شهیدان و رزمندگان اسلام بسیاری از کشورهای منطقه‌را از آشوب و فتنه انگیزی نجات دهد.

بابایی کارنامی ادامه داد: این گونه بحران ها و فتنه ها نمی تواند در صفوف محکم‌و پر اراده این ملت قهرمان خللی ایجاد کند و به طور قطع عاملین این جنایت ها در چند روز اخیر شناسایی و به سزای اعمال غیرانسانی خود خواهند رسید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های قابل توجه ایران اسلامی در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: در مسیر پیشرفت ایران اسلامی به طور قطع مشکلاتی هم وجود خواهد داشت و ملت بزرگ ایران در حوزه رفاه و معیشت در سال های گذشته و اخیر با مشکلاتی روبرو هستند و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست و مسؤولان اجرایی کشور در تلاش هستند که این مشکلات کم و حتی رفع شود و این نیازمند همدلی و اتحاد همه اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی است.

بابایی کارنامی به اشاره به گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی، بیان داشت: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی مظهر اقتدار و امنیت کشور و حتی منطقه است که با درایت و رهبری بی بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری و تقدیم خون هزاران شهید گلگون کفن ایران اسلامی بدست آمده است.

وی ادامه داد: این عزتی که امروز جمهوری اسلامی دارد امانت گرانبهایی است که باید قدر دانست و امروز ملت بزرگ ایران با این حضور حماسی و چشمگیر ثابت کردند پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اعلام انزجار از این جنایات ددمنشانه در روزهای اخیر به ویژه در حرم مطهر احمد بن موسی و به خاک و خون کشیدن فرزندان امنیت ایران اسلامی و مردم مظلوم افزود: جمهوری اسلامی با عوامل و عناصر این جنایات به طور قطع برخورد سخت و محکمی خواهد داشت و مستکبران عالم باید منتظر اقدام انتقام جویانه جمهوری اسلامی باشند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات