۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۲۳۰۱۳
تحلیلگر مسائل سیاسی:

آمریکایی ها و آل سعود در تقابل با ایران با شکست های بدی روبرو شده اند

آمریکایی ها و آل سعود در تقابل با ایران با شکست های بدی روبرو شده اند
کوشکی گفت: آمریکایی ها و سعودی ها در تقابل با ایران در کشورهای یمن، سوریه و لبنان با شکست های بدی روبرو شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محمدصادق کوشکی امروز به عنوان سخنران راهپیمایی 13 آبان ماه کرمانشاه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: تاکنون همه دیده ایم که سیاست های دشمنان این نظام در 4 کشور منطقه با شکست روبرو شده است.

این کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد: آمریکایی ها و سعودی ها در تقابل با ایران در کشورهای یمن، سوریه و لبنان با شکست های بدی روبرو شده اند و همین عامل کینه آنها علیه این نظام شده است.

کوشکی ادامه داد: آمریکایی ها و دیگر هم کیشانش تلاش های بسیاری برای ماندگار شدن در عراق کردند، ولی با وجود اینکه 3 سال پیش در این کشور آشوب به راه انداختند که دولتی همسو با خود روی کار بیاید، عکس قضیه اتفاق افتاد و دولتی همسو با ایران روی کار آمد.

این تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: امروز دشمن به عینه دیده است که در خارج از مرزها توان تقابل با ایران را ندارد، لذا با به راه انداختن اغتشاشات به نوعی به دنبال ناامن کردن داخل کشور هستند و برای این کار از تمام امکانات خود بهره می برند.

وی به برخی از موفقیت های ایران در سال های اخیر اشاره داشت و بیان کرد: عضویت جمهوری اسلامی در پیمان شانگهای را بعد از ۱۶ سال یک فرصت بی‌نظیر برای کشور است که می‌تواند موجب گشایش های اقتصادی و معیشتی شود.

کوشکی تاکید کرد: عضویت در پیمان شانگهای عواید اقتصادی بسیاری برای کشور دارد و یک بازار 1.5 نفری در اختیار بخش صنعت، تاجران و... ایرانی قرار می گیرد.

این کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد:  جمهوری اسلامی با عضویت در این پیمان به دنبال استقلال و توسعه از طریق همسایگان است اما دشمنان قصد دارند با ایجاد آشوب های داخلی، کشور را از این مسیر درست منحرف کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: باید اذعان کرد که این آشوب ها زیان هایی برای کشور به دنبال داشته است که این خسارت ها برای همه ماست و در این مدت زمان شاهد از دست دادن جوانان خوبمان نیز در این برهه بوده ایم.

کوشکی گفت: باید در این اوضاع بسیار دقیق عمل کنیم زیرا دشمن دست به هر کاری می زند که امنیت و وحدت داخلی ما را با چالش روبرو کند./1400/

ارسال نظرات