۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۲۳۰۳۱
آیت الله کعبی در نوشتاری:

مردم انتظار دارند حکم محاربه و افساد فی الارض درباره آشوبگران اجرایی شود

مردم انتظار دارند حکم محاربه و افساد فی الارض درباره آشوبگران اجرایی شود
آیت الله کعبی تصریح کرد: مردم انتظار دارند بدون مماشات و سهل انگاری حکم محاربه و افساد فی الارض درباره محاربان و جنایتکاران و باغیان آشوبگر به طور عبرت آمیز اجرا شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی در نوشتاری به بیان چند نکته مهم با توجه به حوادث تاسف بار کرج و حماسه بزرگ ملت در یوم الله ۱۳ آبان پرداخت.

متن این یاداشت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی:

(هو الذی ارسل رسوله بالهدی ودین الحق لیظهره علی الدین کله ولو کره ‌المشرکون)

انقلاب اسلامی، امتداد بعثت رسول الله صلی الله علیه و آله بر پایه پیام غدیر و قیام عاشورا و فرهنگ انتظار صحیح برای بستر سازی و حرکت به سمت دولت کریمه حضرت بقیة الله الأعظم عجل الله تعالى فرجه الشريف است. ملت مومن وانقلابى إيران اسلامى به زعامت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی قدس سره توانست طرح تمدن نوین اسلامی را بر اساس اسلام ناب محمدی و آموزه های اهل بیت علیهم السلام ارائه نماید ودر دوران رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله مسیر رشد و شکوفایی مادی و معنوی را علیرغم همه فرازها و فرودها و توطئه های جبهه استکبار جهانی با شتاب طی کند. امروز ایران مقتدر و پیشرفته، قوی تر از آغاز انقلاب اسلامی ست و آمریکا و صهیونیست ها ضعیف تر شده اند. 

جذابیتهای گفتمان انقلاب اسلامی برای انسانهای خسته از جاهلیت پیچیده معاصر فراوان است. الحاد نظری و عملی و استکبار و تجاوز به حقوق انسان و تحمیل جنگ و نا امنی و فساد و فقر و تبعیض و جنایت و مسخ هویت انسانی و نابودی بنیاد خانواده و مناسبات ظالمانه در مدیریت جهان، بشریت را به انحطاط جاهلی و تباهی و تاریکی رسانده است.

امروز ملتها تشنه تلفیق علم و ایمان و عقلانیت و معنویت و عدالت و پیشرفت و مدیریت حکیمانه و اخلاق مدارانه و احیای کرامت انسانی از دست رفته هستند. نقشه راه گام دوم انقلاب اسلامی تداوم پیشرفت در علم و فن آوری و برخورداری از اقتصاد قوی و اخلاق و معنویت و عدالت و مبارزه بافساد و خودکفایی و استقلال و ازادی و عزت و اقتدار و تلاش برای اجرایی نمودن سبک زندگی اسلامی است.

این راهبردهای هفتگانه بیانیه گام دوم ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب با همت جوانان مومن و انقلابی و با نشاط و فعال و با ابتکار و خلاقیت و امیدوار به آینده به مثابه پیشران و موتور محرک انقلاب اسلامی و در سایه اتحاد و همبستگی دولت و ملت و تلاش مضاعف دولتمردان و ایستادگی و مقاومت در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و شکل گیری جهاد ترکیبی هجومی برعلیه جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی خون اشام قابل تحقق است.

دشمنان اسلام و ایران با شکست های سنگین راهبردی از جبهه انقلاب اسلامی، فتنه همه جانبه ای در ابعاد گوناگون را با شبکه سازی و سازمان دهی نموده اند و خط فرمان آمریکائی صهیونیستی انگلیسی وسعودی ‌فتنه گران، تشدید عملیات آشوب و اغتشاش و ترور و کشتار و تخریب و خشونت تمام عیار بر علیه مردم بی گناه و بسیج فداکار و روحانیت مردمی و بانوان عفیف و باحجاب و درگیری با نیروی انتظامی این حافظان صبور و مقتدر نظم و امنیت و آرامش است.

با توجه به دور جدید راهکنش ایادی استکبار در حوادث دیروز کرج که منجر به شهادت مظلومانه حداقل یک بسیجی ومصدومیت پنج نفر از دلاوران نیروی انتظامی و چند نفر از مردم بی گناه گردید و با توجه به ترور و شهادت مظلومانه امام جماعت مسجد مولای متقیان در زاهدان توجه به نکات زیر ضروری است:

۱_ ملت مومن وانقلابی ایران، با همه قومیتها ومذاهب و سلیقه ها و گرایش ها همواره به وصیت امام راحل قدس سره عمل نموده است که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد. حادثه تروریستی شاه چراغ و سیزده آبان امسال نشان داد ایران قوی و پیشرفته در سایه وحدت و مقاومت وعزم واراده ملی و تجدید میثاق با ولایت و پیوند مستحکم امت و امامت می تواند همه توطئه ها و مکر و فریب آمریکا شیطان بزرگ را نقش بر آب کند. ملت بارها در محکومیت اغتشاش و آشوب، تجمع و راهپیمائی باشکوه برگزار نمودند و در برابر جنایات با صلابت بیشتر ظاهر شدند.

خداوند متعال را به خاطر نعمت وجود این ملت صبار و شکور و نعمت وجود رهبری حکیم و مجاهد وفقیه اهل بیت و مرجع تقلید فرزانه و بصیر و هوشمند و آینده ساز و متفکر نظریه پرداز و عارف و مربی و عبد صالح خدا و دارای جذابیت نورانی و مردمی که نه تنها ایرانیان بلکه جبهه مقاومت و آزادیخواهان جهان به ایشان عشق می ورزند، شکرگذار هستیم. او که پدر و راهبر ملت ایران به سوی قله های رشد و تعالی و پیشرفت و عزت و اقتدار و تمدن سازی است. مظهر امید و اعتماد و عقلانیت و معنویت و غیرت دینی و انسجام و همدلی و پرچمدار اسلام ناب محمدی و مکتب اهل بیت علیهم السلام در عصر غیبت و پیشبرنده امت اسلامی به سمت خورشید ولایت صاحب الامر والزمان بقیة الله الأعظم عجل الله تعالى فرجه و اصلاح جهان بر اساس امامت الهی است.

۲_ بی شک حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهم واجبات اسلامی است و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران حرام شرعی است و بر این اساس مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و ایران وظیفه شرعی همگانی است . ملت از خواص وجریان های سیاسی انتظار دارند با شفافیت در حمایت از نظام اسلامی و محکومیت آشوب و اغتشاشات موضع بگیرند. متاسفانه برخی از چهره های خواص و مدعی همچنان با مواضع ابهام آمیز، بستر ساز فتنه هستند. 

۳_برگرداندن سریع نظم و امنیت و آرامش مطالبه عمومی است. لازم است با راه کنش امنیت محله محور و سازماندهی و شبکه سازی مردمی و حضور فعال مردم در میدان و رصد و پایش تحرک اغتشاشگران با اقدام به هنگام و در لحظه و حضور انبوه مردم از وقوع ناامنی و آشوب و تخریب و اغتشاش جلوگیری نمود و طراحان میدان داران آشوب گر را شناسائی و توسط ضابطان قضائی دستگیر نمود و با روشنگری در باره اقدامات تخریب گرانه، اشد مجازات قانونی را نسبت به آنان اعمال نمود.

۴_ به طور مسلم امروز جنگ افروزی برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق اغتشاش و آشوب و تخریب و اخلال در نظم و امنیت عمومی و وحدت و انسجام و یکپارچگی ملی و ایجاد رعب و وحشت دربین مردم خط فرمان آمریکا و صهیونیست ها و مزدوران آنان است. بی شک مصلحتی بالاتر از حفظ امنیت و وحدت و تمامیت ارضی کشور و حفظ کیان اسلام و نظام اسلامی نیست. مردم انتظار دارند بدون مماشات و سهل انگاری حکم محاربه و افساد فی الارض و بغی درباره محاربان و جنایتکاران و باغیان آشوبگر به طور عبرت آمیز اجرا گردد.

۵_رسانه ملی و نخبگان اجتماعی و فعالان سیاسی و رسانه ای لازم است به جهاد تبیین شتاب بخشند و به افشای مداوم دروغ پردازی ها و سالم سازی فضای مجازی و تولید قدرت رسانه ای بپردازند.

۶_ توجه به راهبرد ایجاد امید و تقویت انسجام و اعتماد و هم افزایی و هوشمندی و عقلانیت انقلابی و بصیرت افزایی ضروری است.

۷_ انتظار از مسئولان ایجاد فضای گفتگو و حل مشکلات جوانان و تقویت و جدی گرفتن کرسی های آزاد اندیشی و جنبش نرم افزاری و حرکت فرهنگی سازنده ایمان و معنویت و تداوم نهضت خدمت و رونق کسب و کار و شکل دهی نهضت ملی اشتغال و کار افرینی و تلاش مضاعف برای استقرار امنیت و آسایش مردم و تقویت حافظان امنیت و قاطعیت در مقابله با اخلال گران و مجازات جنایتکاران در این شرایط حساس است.

از خداوند متعال توفیق بیشتر ملت و دولت را در فتح قله های پیشرفت و بستر سازی ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف و طول عمر با عزت رهبری عزیز و معظم انقلاب اسلامی را مسآلت می نمایم.

قم مقدس _ عباس کعبی

ارسال نظرات