۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۲۳۱۸۲
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

هنر، ابزاری مهم در راستای تعالی فرهنگ ایثار و شهادت است

هنر، ابزاری مهم در راستای تعالی فرهنگ ایثار و شهادت است
کشکولی با بیان اینکه هنر ابزاری مهم در راستای تعالی فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: هنر تئاتر بهترین هنر برای انتقال حق و حقیقت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مرتضی کشکولی، ظهر امروز، در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج لرستان گفت: هنر قریحه‌ای است که خداوند در وجود برخی نهاده تا خلاقیت به خرج داده و خالق اثر شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اهمیت زبان هنر در انتقال ارزش ها افزود: تئاتر خیابانی و صحنه‌ای در جشنواره‌های تئاتر نقش بسزایی در تعالی فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس دارد.

وی در ادامه به برگزاری سیزدهمین جشنواره بسیج لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره در تعالی فرهنگ ایثار و شهادت نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

کشکولی بر تقویت هنر تئاتر تاکید کرد و بیان داشت: هنر تئاتر بهترین هنر برای انتقال حق و حقیقت است، به ویژه اینکه اگر توسط هنرمند متعهد به ارزش‌های انسانی و اسلامی و کمال بشری این هنر ارائه شود.

وی یادآور شد: هنرمند با خلاقیت در شکل و ماهیت بیان ورود کرده و مفاهیم را قابل انتقال می‌کند، احساس و ادراک مخاطب را تحت تاثیر قرار داده و هیجان آن‌ها را برمی‌انگیزد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تأکید کرد: هنر تئاتر باید در همه شهرهای لرستان فعال شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات