۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۲۳۱۹۴

مشروح نشست معرفی و رونمایی از کتاب «متولد زندان» + لینک

مشروح نشست معرفی و رونمایی از کتاب «متولد زندان» + لینک
مراسم رونمایی و معرفی از کتاب «متولد زندان» با حضور نویسنده و منتقد کتاب و جمعی از علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی و معرفی کتاب «متولد زندان» با حضور مرتضی احمر نویسنده کتاب و حامد اشتری کارشناس و منتقد ادبی و جمعی از علاقه مندان به کتاب  در خبرگزاری رسا برگزار شد.

«متولد زندان» رمانی است که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و با محوریت نخبه ای است که جذب سرویس اطلاعاتی جاسوسی موساد شده است.

علاقه مندان می توانند از طریق لینک https://www.aparat.com/v/DAxUT مشروح این نشست را دنبال کنند.

برشی از کتاب

نزدیک سه سال در اسرائیل آموزش دیدیم. یک سالی هم من به چین رفتم تا دوره تکمیلی گیاه شناسی را ببینم. فرشته هم به چند کشور آفریقایی و آمریکای جنوبی رفته بود. 

حال بعد از یک سال قرار بود هر دو باهم به ایران برویم، فرشته در پوشش متخصص محیط زیست و من هم به عنوان پزشک طب سنتی و دارویی. البته فرشته سر تیم هم بود.

چون من تمام اطلاعاتی که به دست می آوردم برای او می فرستادم قرار بود هیچ ارتباطی باهم با اسم اصلی نداشته باشیم، اسم مستعار من در این سفر شهاب جابری بود و فرشته هم سحر آسمانی.

من بعد از رسیدن به تهران و یک استراحت یک روزه به سمت خنداب اراک رفتم. ماموریت من این بود که به پروژه آب سنگین اراک نزدیک شوم و اطلاعات لازم را برای رابطه ارسال کنم.

پس از یک هفته استقرار در خنداب و تحقیق روی گیاهان دارویی توانستم برای اولین بار عکس هایی برای او ارسال کنم.

در مسیر برگشت به شهر با پیرمرد و جوانی بالای کوه رو به رو شدم. پیرمرد را در این مدت چند باری دیده بودم، خوش برخورد بود و همیشه با روی خوش با من برخورد می کرد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه کنند.

ارسال نظرات