۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۲۳۲۲۳

مبلغ خستگی‌ناپذیر؛ یادنامه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین الهادی منتشر شد

مبلغ خستگی‌ناپذیر؛ یادنامه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین الهادی منتشر شد
یادنامه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین خوشنویس (جعفرالهادی) با تقریظ آیت الله سبحانی به همت پژوهشکده حج و زیارت منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین جعفر خوشنویس (جعفر الهادی)‌ از جمله روحانیونی است که بیش از چهار دهه از حیات پربار خود را در راستای تبیین و تبلیغ معارف اسلام ناب محمدی قرار داد و افزون بر انتشار ده‌ها اثر فاخر، با سفر به ده‌ها کشور آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی، عطش مخاطبان را با معارف اهل‌بیت (ع) سیراب نمود. هنر بزرگ استاد خوشنویس حضور مسئولانه،‌ مستمر، مؤثر و فعال در بعثه مقام معظم رهبری بود؛ چنان‌که می‌توان ایشان را به دلیل مراجعات بسیار و جلسات مشفقانه با نخبگان و مسلمانان جهان عرب در ایام حج، چهره شاخص و ممتاز هیئت علمی و امور بین‌الملل بعثه برشمرد.

به پاس گرامیداشت این استاد و مبلغ خستگی‌ناپذیر و با تأکید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت کتاب "مبلغ خستگی‌ناپذیر" در پژوهشکده حج و زیارت تدوین شده است.

این مجموعه نگاهی کوتاه و سریع به زندگی علمی و فعالیت‌های تبلیغی این عالم اندیشمند و فرهیخته، از آغاز تا طلبگی و هجرت تا رحلت است. همچنین گذری بر خاطرات و گزارش‌ها و اظهارات دوستان، استادان و شاگردان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین خوشنویس، حاکی از تلاش بی‌وقفه و مستمر و مخلصانه ایشان در راه تبلیغ مکتب انسان‌ساز اهل‌بیت (ع) است.

این کتاب در چهار بخش اصلی و هر بخش دارای فرازهای متعددی است که عبارتند از: بخش اول: سیری در زندگی؛ بخش دوم: پس از زندگی؛ بخش سوم: درباره زندگی؛ بخش چهارم: تصویر زندگی(اسناد و تصاویر).

کتاب "مبلغ خستگی‌ناپذیر: یادنامه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر خوشنویس (جعفرالهادی)" به کوشش محمدحسین خوشنویس در پژوهشکده حج و زیارت تدوین شده و به همت نشر مشعر در مهر ماه ۱۴۰۱ در ۷۰۶ صفحه و در قطع وزیری منتشر شده است.

ارسال نظرات