۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۲۳۲۵۲
مشاور عالی فرمانده سپاه:

ایمان و باور مردم ایران مهمترین سلاح برای مقابله با دشمن است

ایمان و باور مردم ایران مهمترین سلاح برای مقابله با دشمن است
سردار دقیقی ایمان و باور مردم ایران را مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان دانست و گفت: سلاح جمهوری اسلامی ایران تنها موشک و تجهیزات جنگی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار حسین دقیقی پیش از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، تهدید اقتصاد دشمن نیز خنثی خواهد شد.

وی مشکل اقتصادی و بیکاری را چالش امروز جامعه دانست و با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد کشور است افزود: با اجرا و عملیاتی کردن این مهم تهدید اقتصادی دشمن نیز برطرف خواهد شد.

سردار دقیقی ایران را جزیره‌ای امن در خاورمیانه بحران زده دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بالاترین امنیت را در منطقه دارد که این امنیت را مدیون خون شهدا و حضور ملت قهرمان و با غیرت ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها می داند.

وی ایمان و باور مردم ایران را مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان دانست و گفت: سلاح جمهوری اسلامی ایران تنها موشک و تجهیزات جنگی نیست بلکه تعهد، تفکر و انقلابی گری دانشجوی ایرانی از مهمترین ابزار و سد مستحکم و نفوذ ناپذیری در برابر دشمن است.

مشاور عالی فرمانده سپاه از دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای عظیم و الگوی عاشورا نام برد و بر تبیین دفاع مقدس و معرفی حماسه رزمندگان اسلام به جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: حماسه‌های دفاع مقدس امروز در قالب هنر در جامعه باید تجلی داشته باشد تا به نسل آینده منتقل شود.

سردار دقیقی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس اتفاقات و ناگفته‌های بسیاری را در خودش جای داده است که باید به آن توجه شود.

به گفته وی امروز ملت ما با همان روحیه سال‌های مبارزه با کفر در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) پیشتاز است و این نشانه‌ای از عشق ملت قهرمان ایران به نظام و ولایت است.

سردار دقیقی در ادامه با اشاره به ۴۰ هزار دانش آموخته و بیش از ۶ هزار دانشجو و ۲ هزار دانش آموز و بیش از ۵۰۰ کادر علمی و اداری در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، گفت: این ظرفیت بالایی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان است که نیازمند برنامه ریزی است.

وی یادآور شد: بسیاری از بزرگان علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان که یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های کشور است فارغ التحصیل شده اند که ثروت بزرگی برای این دانشگاه محسوب می‌شود.

میثم عرب زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با اشاره به اینکه اجرای طرح پویش زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت را فراهم می‌کند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان که بنا دارد از ظرفیت عظیم دانشجو و دانش آموخته خود بیشترین بهره برداری را داشته باشد به حمایت مسؤولان نظام نیازمند است.

وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان همچون نگینی بر تارک آموزش عالی کشور می‌درخشد و در سال آینده برنامه‌های معظمی برای بزرگداشت چهلمین سالگشت این درخت تناور و پرثمر دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات