۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۷۲۳۲۹۶

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز معرفی شد

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز معرفی شد
مراسم معارفه مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز و قدردانی از مدیرکل سابق این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم معارفه حجت‌الاسلام سید مجتبی جواهریان مدیرکل مرکز خدمات استان و قدردانی از خدمات خالصانه حجت الاسلام و المسلمین مسعود انصاری مدیرکل سابق این مرکز با حضور آیت الله حسینی همدانی و جمعی از مسئولان مرکز خدمات در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات، خدمات مرکز را برای ارتقای سطح علمی طلاب، حمایت از جامعه علمی و تبلیغی و همچنین قشر آسیب‌پذیر از طلاب و روحانیون مؤثر دانست و تأکید کرد: برای دست‌یابی به این اهداف وجود منابع پایدار لازم است.

وی در ادامه از زحمات حجت الاسلام انصاری مدیرکل سابق مرکز خدمات استان قدردانی و برای مدیرکل جدید این مرکز آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، حجت الاسلام ملکدار مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اهداف مرکز خدمات، به برخی خدمات ارائه شده در این مرکز اشاره کرد.

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام جواهریان برای انتصاب به عنوان مدیرکل مرکز خدمات استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین انصاری را فردی توانا خطاب کرد و وجود ایشان را برای مرکز خدمات مفید دانست و از فعالیت‌های خالصانه ایشان طی سه سال گذشته قدردانی کرد.

در ادامه‌ی مراسم، مدیرکل سابق مرکز خدمات استان ضمن آرزوی توفیق خدمت برای مدیر جدید اظهار داشت: از توفیقات حاصله برای بنده همکاری با مجموعه مرکز خدمات است چراکه خدمت‌رسانی به قشر مظلوم روحانیت توفیق الهی بود که در این سه سال نصیب بنده شده بود.

در پایان مراسم، حجت الاسلام حسام افروز مدیرعامل بنیاد فرهنگی رفاهی الهادی با قرائت حکم انتصاب مدیر کل جدید مرکز خدمات استان البرز برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق در خدمت رسانی کرد.

ارسال نظرات