۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۲۳۲۵۱

نشست مرکز خدمات حوزه پردیسان با کتابخانه مشارکتی حوزه های علمیه

نشست مرکز خدمات حوزه پردیسان با کتابخانه مشارکتی حوزه های علمیه
مدیرمرکز خدمات پردیسان از نخستین کتابخانه مشارکتی حوزه های علمیه، کتابخانه عمومی امام علی بن موسی الرضا(ع) پردیسان بازدید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدیر مرکز خدمات پردیسان از نخستین کتابخانه مشارکتی حوزه های علمیه، کتابخانه عمومی امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام پردیسان بازدید و از نزدیک به بررسی نیازها و مشکلات این کتابخانه پرداخت.

حجت الاسلام غلمانی واقف و مؤسس این کتابخانه به تشریح و تأسیس این موقوفه پرداخت و با توجه به نیاز مبرم مردم پردیسان بخصوص استفاده طلاب و فضلای حوزه های علمیه از منابع پژوهشی این کتابخانه خواستار توجه جدی مرکز خدمات حوزه های علمیه به این کتابخانه شد تا بتواند در مسائل علمی و پژوهشی طلاب و فضلای حوزه علمیه گام های موثری برداشته شود.

در ادامه حجت الاسلام میراحمدی مدیر مرکز خدمات حوزه در شهر پردیسان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فراوان حجت الاسلام غلمانی در وقف و شکل گیری این کتابخانه در پردیسان و قول مساعدت و حمایت از این مجموعه، بیان کرد: ما به دنبال نیازسنجی از این کتابخانه هستیم و در صورت برآورد نیازها و هزینه ها، در خدمت این کتابخانه خواهیم بود.

وی با بیان برخی از ضوابط و شرایط حمایت های مرکز خدماتِ حوزه از امور مربوط به طلاب افزود: ما به دنبال این هستیم که حمایت ها از طلاب و اشخاص حقیقی، به سمت مؤسسات و شخصیت های حقوقی هم گسترش یابد.

در ادامه حجت الاسلام اسدی از آمادگی بخش فناوری مرکز خدمات حوزه های علمیه، نسبت به حمایت ها و پشتیبانی های نرم افزاری از این کتابخانه خبر داد.

کتابخانه عمومی امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام در خیابان دهلاویه، طبقه زیرزمین مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام واقع شده است و با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب، هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب، حتی در ایام تعطیل، پذیرای مراجعین و فضلای حوزه علمیه می باشد.

ارسال نظرات