۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۷۲۳۳۳۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده ویژه طلاب حوزه علمیه لرستان

برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده ویژه طلاب حوزه علمیه لرستان
عزیزی گفت: همایش تحکیم بنیان خانواده، ۱۸ آبان ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران لرستان برگزار می‌شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به برگزاری کارگاه اخلاق طلبگی با محوریت «زی طلبگی، تقوا و تحصیل طلبگی» ویژه خواهران طلبه بیان داشت: طلاب، اساتید، مبلغین و کادر حوزه در این دوره شرکت داشتند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره آموزشی به میزبانی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه خرم آباد و با سخنرانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

وی در ادامه به برگزاری طرح «مهرواره بانور» اشاره کرد و عنوان داشت: طلاب حوزه علمیه خواهران استان می توانند در این طرح شرکت کنند.

عزیزی بیان کرد: «مهرواره بانور» فرصتی مناسب برای نشان دادن و به تصویرکشیدن عملکرد طلاب فعال، درحوزه بانوان است.

وی مهلت ثبت نام در این طرح را تا ۹ آذرماه عنوان کرد و گفت: طلاب با ارسال پیامک به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ و تکمیل فرم‌های مشخصات فردی می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عزیزی بیان کرد: این دوره با هدف بکارگیری ظرفیت‌ها برای حل مسائل ‌خانواده در هفت محور ازدواج وتشکیل خانواده، روابط زوجین، فرزندآوری، فرزندپروری، سبک زندگی اسلامی، اقتصاددرخانواده، سلامت درخانواده برگزار می شود.

وی یادآور شد: همایش تحکیم بنیان خانواده از دیگر برنامه هایی است که 18 آبان ماه، به میزبانی مدرسه علمیه معصومیه خواهران لرستان برگزار می شود.

عزیزی بیان کرد: طلاب متدهل حوزه های علمیه خواهران و برادران لرستان می توانند در این همایش که با سخنرانی حجت الاسلام دهنوی برگزار می شود، شرکت کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات