۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۷۲۳۴۷۱
امام جمعه اسلام آبادغرب تأکید کرد؛

لزوم حمایت جدی در عمل از بسیجیان

لزوم حمایت جدی در عمل از بسیجیان
کرمانشاه ـ حجت الاسلام موسوی زمانی گفت: یک حمایت جدی از جامعه بسیجیان باید شکل بگیرد و این حمایت ها فقط با حرف و لفاظی نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب با تأکید بر رشد و توسعه نمادهای بسیج گفت: ارزش های اسلامی، نمادهای دینی و انقلابی در این برهه از زمان بیش از هر زمان دیگری لازم است دیده شوند.

وی افزود: در هفته های اخیر اتفاقات نامبارکی در سطح کشور رخ داد که نکته مهم این است که ما در مقابل این همه هجمه های مجازی و فیزیکی و هتک حرمت مقدسات که از طریق رسانه های داخلی و خارجی بازنشر شد نیاز به تحلیل وقایع و تبیین حقایق پیدا می کنیم و بزنگاه درگیری جبهه حق و باطل در جهاد تبیین است؛ تمام تلاش ما بر این است بگوییم دشمن قصد دارد جلوی ایران قوی شدن را بگیرد و دشمنان هم می گویند کار خودشان است.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: یکی از ایرادات جوامع ما ضعف در تحلیل است که ما باید نگاه درست را در بین مردم ایجاد کنیم که خلاصه آن همین جهاد تبیین است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است که ایشان بحث بصیرت نخبگان و مردم را مطرح کرده اند.

وی عنوان کرد: برخی از تحلیل ها نیز حالت سیاه نمایی و منعلانه ای دارد، لذا باید از افق بالاتری مشکلات را مشاهده کرد.

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص وضعیت واقعی آمریکا و به سمت افول رفتن استکبار، گفت: اخیرا" ایشان فرمودند؛ «آمریکا ذره ذره در حال آب شدن است و نقش آمریکا در منطقه مثل سابق نیست»، از این رو می توان گفت مهمترین نشانه افول آمریکا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 است و انتقال قدرت از غرب به شرق، شکل گیری سازمان شانگهای و تقویت ایدئولوژی مقاومت در منطقه از دیگر نشانه های افول آمریکاست.

وی با اشاره به مطالبات بسیجیان شهرستان گفت: یک حمایت جدی از جامعه بسیجیان باید شکل بگیرد و این حمایت ها فقط با حرف و لفاظی نمی شود که ما مخلص بسیج هستیم. ما به این اکتفا نمی کنیم بلکه در جذب نیروهای بسیجی در ادارات و ارتقای شغلی بسیجیان عزیز و واسپاری مسئولیت ها به بسیجیان اگر چنین اعتقاد و اقداماتی صورت گرفت آن وقت می شود گفت ما به بسیج ارادت داریم ولی وقتی مشاهده می شود هنوز برخی از مسئولیت های حساس در دوایر دولتی در شهرستان و استان در اختیار کسانی است که بزرگترین ضربه ها را به بسیج، حجاب و عفاف می زنند لازم است در دولت انقلابی آیت الله رئیسی تجدیدنظر اساسی در این رابطه صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان با اشاره به بحث خام فروشی در اسلام آبادغرب، ابراز داشت: به غیر از کارخانه قند همه محصولات این شهرستان از جمله سنگ معدن و ... خام فروشی می شود که به نام اسلام آبادغرب و به کام دیگر شهرستان هاست.

وی افزود: فروش محصولات کشاورزی با نماد بومی، اشتغال بانوان و اقشار مختلف و در عرصه های مختلف تقویت شود و به بسیج صرفا" بعنوان یک نیروی شبه نظامی نگاه نشود بلکه تمام ظرفیت های این نیروی با عظمت مکتبی دیده شود تا ان شاءالله به حدی از همبستگی و اتحاد برسیم که بسیج یک نماینده مجلس در ادوار آینده داشته باشد./1400/

ارسال نظرات