۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۷۲۳۴۷۲
رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه

برگزاری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه
کرمانشاه ـ صحرایی گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محمدهادی صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به مساله جهاد تبیین خاطرنشان کرد: در این عرصه اصحاب رسانه و مطبوعات خط مقدم جبهه و پیشکسوتان و پیش قراول عرصه جهاد تبیین هستند.

وی گفت: در این راستا جشنواره ابوذر یک اتفاق بزرگ برای اهالی رسانه است که به طور حرفه ای به مباحث خبری بپردازند و آثار فاخری را خلق کنند.

صحرایی قالب آثار جشنواره امسال را گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، ویدئو، مستند و پادکست عنوان کرد.

وی افزود : این جشنواره با محورهای موضوع آثار شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" جهاد تبیین پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی خانواده، جامعه و فرزند آوری است. سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می شود.

صحرایی بیان کرد: ارسال آثار و چگونگی شرکت در جشنواره از طریق مراجعه به کانال Aboozar6_ksh در پیام رسان ایتا است که در آن فرم ثبت نام و بارگذاری آثار در کانال جشنواره وجود دارد و یا می توانند حضوری به دفتر سازمان بسیج رسانه استان به نشانی کرمانشاه، باغ نی، دانشگاه آزاد اسلامی روبروی تالار بهمن مراجعه کنند.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه را ۳۰ آذرماه اعلام کرد و از اهالی رسانه و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این جشنواره استانی خواست هرچه زودتر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند./1400/

ارسال نظرات