۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۲۳۵۰۱
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

رفع مشکلات مردم نیازمند فعالیت مدیرانی دلسوز و انقلابی است

رفع مشکلات مردم نیازمند فعالیت مدیرانی دلسوز و انقلابی است
حجت الاسلام والمسلمین نیازی بر ضرورت رفع مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: این مهم نیازمند فعالیت مدیرانی دلسوز و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان،  حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در استانداری که با حضور آیت الله علیرضا اعرافی برگزار شد، گفت: مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای حل مشکلات مردم همت جهادی داشته باشند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خداشناسی، تقوا و خدمت جهادی و بی‌منت را از ویژگی‌های یک مدیر انقلابی خواند و افزود: مدیر باید دلسوز، مردمی و جهادی باشد تا بتواند در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارد.

وی عنوان کرد: برای خدمت مضاعف به مردم لرستان اعتبارات و تسهیلات بیشتری در نظر گرفته شود و برای جذب بیشتر اعتبارات در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون باید مدیریت ارشد استان تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با قدردانی از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار این استان برای پیگیری مصوبات سفرهای مسئولان به استان لرستان در حوزه‌های مختلف، تدکید کرد: این پیگیری ها باید مستمر باشد.

وی به حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: این حضور مردم نشان از ایستادگی آنان پای انقلاب و آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم این استان شایسته خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت هستند و با خدمت به مردم و تکیه بر ظرفیت ها باید گره از مشکلات مردم استان باز کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات