۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۷۲۳۵۷۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تربیت نسلی انقلابی هدف همکاری حوزه و آموزش و پرورش است

تربیت نسلی انقلابی هدف همکاری حوزه و آموزش و پرورش است
حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه هدف از همکاری حوزه و آموزش و پرورش تربیت نسلی انقلابی است، گفت: در این راستا برنامه های تبلیغی به خوبی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی در نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: در چند سال اخیر کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش اقدامات و فعالیت‌های خوب و چشمگیری داشته است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به همکاری حوزه و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اعضای کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش لرستان فعالیت‌ها و رسالت‌های تبلیغی خود را به خوبی انجام داده اند.

وی برقراری ارتباط خوب با دانش آموزان را از جمله اقدامات مؤثر در این راستا عنوان کرد و گفت: از اهداف مهم همکاری حوزه و آموزش و پرورش تربیت نسلی انقلابی بوده و در این زمینه برنامه ها به خوبی برگزار می شود.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: در بحث طرح امین، در مدارس و سایر طرح‌های تبلیغی، اقدامات و فعالیت‌های مبلغان لرستانی پر رنگ است و خروجی این اقدامات تبلیغی در جامعه اثرگذار بوده است.

گفتنی است، حجت الاسلام عبداللهی در پایان گزارشی در راستای اقدامات و فعالیت‌های کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان و اهداف سند تحول بنیادین ارائه داد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات