۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۲۳۵۶۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

اقتدار موشکی ایران اسلامی، مرهون نوآوری های شهید تهرانی مقدم

اقتدار موشکی ایران اسلامی، مرهون نوآوری های شهید تهرانی مقدم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: نوآوری ها و تلاش های شهید تهرانی مقدم امروز ایران را در توان موشکی به جایی رسانده که زمینه ترس آمریکایی ها و اسرائیلی ها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مشکلاتی در جامعه داریم که نمی توانیم آن را کتمان کنیم با این حال بسیاری از کشورهای جهان به حال ما غطبه می خورند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز بیستم آبان ماه سالروز شهادت سردار حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران به دست دشمنان است، این سردار رشید اسلام حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نوآوری ها و تلاش های شهید تهرانی مقدم امروز ایران را در توان موشکی به جایی رسانده که زمینه ترس آمریکایی ها و اسرائیلی ها شده است و بی گمان روز به روز به این اقتدار افزوده خواهد شد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود گفت: در آستانه 24 آبان ماه سالروز تصویب قانون اسلامی جمهوری اسلامی هستیم و نیز در این روز علامه طباطبایی چشم از جهان فرو بستند، این عالم دینی خدمات بسیار بزرگی به اسلام و حوزه های علمیه داشته اند و جزء مشاهیر بزرگ اسلام محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مطالعه یکی از بهترین کارها برای هر انسانی است، عنوان داشت: خداوند اولین سوره ای که به پیامبر اکرم(ص) نازل کرد سوره مبارکه «اقرأ» بود که پروردگار در این سوره به قلم سوگند خورده است که نشان از اهمیت علم و دانش در دین اسلام می دهد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: گفتار، رفتار و کردار انسان، برخورد با اشخاص و حیوانات و طبیعت باید جنبه الهی داشته باشد. زندگی ما باید یک زندگی الهی و قرآنی باشد و همواره تلاش کنیم که جامعه انسانی را به سمت خوبی ها سوق دهیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه این معنویت است که بر هر قدرتی پیروز می شود، خاطرنشان کرد: امام راحل با تمسک به قرآن کریم در برابر قدرت های شرق و غرب ایستاد و پیروز شد، قرآن برای هر انسانی درس زندگی است و انس با قرآن سعادت واقعی را برای ما رقم خواهد زد./1400/

ارسال نظرات