۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۲۳۵۷۲
امام جمعه سرپل ذهاب:

رسانه های بیگانه با انتشار دروغ نقش مهمی در اغتشاشات داشتند

رسانه های بیگانه با انتشار دروغ نقش مهمی در اغتشاشات داشتند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جوادی نسب گفت : رسانه های خارج نشین در فتنه اخیر با انتشار شبهات و دروغ های بسیار اغتشاشات میدانی را مدیریت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سرپل ذهاب با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: فتنه اخیر در کشور توسط عوامل خارجی و رسانه های خارج نشین مانند بی بی سی، ایران اینترنشنال، من و تو و صدای آمریکا عوامل داخلی ذیل شعار التقاطی زن، زندگی، آزادی با هزاران خبر کذب و دروغین اغتشاشات میدانی را مدیریت می کردند.

وی افزود: یکی از شبهاتی که در این ایام برخی افراد منافق بنام عالم دینی مطرح می کنند بحث برگزاری رفراندوم در کشور است.

امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه نظام سیاسی یک قانون جزئی نیست، افزود: نظام سیاسی یک کشور یک قانون جزئی نیست که مرتبا برای آن رفراندوم برگزار شود و مرتبا بخواهد عوض شود و ثبات جامعه را به هم بزند.

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: در کدام کشور دنیا سابقه وجود دارد که بخاطر هیجانات و التهابات مقطعی در یک عده افراد فریب خورده یا منافق اصل یک حکومت را به رفراندوم بگذارند.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان داشت: در هیچ کشوری حتی برای بار اول هم سابقه ندارد که حکومت و نظام سیاسی آن کشور با برگزاری رفراندوم انتخاب شده باشد در کدام کشور دنیا سراغ دارید که قانون اساسی کشور را به رفراندوم گذاشته باشند و این دو کار فقط مختص به جمهوری اسلامی است و فقط در کشور ایران است که هم حکومت و نظام سیاسی و هم قانون اساسی کشور به رفراندوم گذاشته شده است.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که ۲۲ بهمن هرساله را باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می کنند بهترین رفراندوم برای مشروعیت نظام و حکومت است.

امام جمعه سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به دو دستاورد مهم حوزه هوافضای کشور اظهارداشت: پرتاب موفقیت آمیز موشک میان برد قائم یک دستاورد مهم در حوزه هوافضتی کشور است که با دست توانمند جوانان انقلابی در هوا فضای سپاه پاسداران رقم گرفت و توان دفاعی کشور را هم بسیار بالا برد بطوریکه ما توان ضربه زدن به اروپا وآمریکا را از کشور داریم.

امام جمعه شهرستان ادامه داد: ساخت موشک فراصوت هایپرسونیک از دیگر دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران است که سردار حاجی زاده خبر آنرا رسانه ای کرد که برای مقابله با پسرهای دفاعی هوایی ساخته شده است .

 وی بیان کرد: این موشک مافوق صوت توان عملیاتی بسیار بالایی دارد و از همه سامانه های سپر موشکی عبور خواهد کرد و به گفته فرمانده هوافضای سپاه هیچ تکنولوژی برای دفاع در برابر این موشک در جهان وجود ندارد و تا چندین سال نیز این تکنولوژی ساخته نخواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب تاکید کرد: ساخت این موشک فراصوت ثابت می کند که تلاشهای غرب، آمریکا، رژیم جعلی صهیونیست، امارات و عربستان برای ساخت چتر دفاعی برکشورشان برای مقابله با موشک های ایران مقتدر ناموفق بوده است./1400/

ارسال نظرات