۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۲۳۷۳۴
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

دشمن با ایجاد اغتشاشات به دنبال متوقف کردن روند توسعه و پیشرفت کشور بود

دشمن با ایجاد اغتشاشات به دنبال متوقف کردن روند توسعه و پیشرفت کشور بود
کرمانشاه ـ سردار ریحانی با بیان اینکه دشمن با ایجاد اغتشاشات به دنبال متوقف کردن روند توسعه و پیشرفت کشور بود، گفت: دشمنان هرگز دوستدار ملت ایران نبوده و نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه به ریاست آیت الله مصطفی علما و با حضور ائمه جمعه اهل سنت و اهل تشیع این استان در بیت نماینده ولی فقیه در کرمانشاه برگزار شد.

سردار بهمن ریحانی در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: دشمنان در عمل نشان داده اند که هرگز دوستدار ملت ایران نبوده و نیستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن با ایجاد اغتشاشات در ایران به دنبال متوقف کردن روند توسعه و پیشرفت این کشور بود زیرا به عینه می دید که ایران روز به روز در حال قدرت گرفتن بیشتر است.

این مقام نظامی عنوان داشت: بیش از 4 دهه دشمن انواع و اقسام دشمنی های خود را علیه این نظام انجام داده است، ولی تاکنون تمامی این توطئه ها به بن بست خورده است و در این میان دشمنان سرخورده و ناکام شده اند.

سردار ریحانی در پایان سخنان خود بیان داشت: دولت سیزدهم به دنبال اقتدار در سیاست خارجی است و همزمان به دنبال تنش زدایی با کشورهای همسایه و دوست است زیرا با این کار می توان نقشه های دشمنان این نظام را خنثی کرد./1400/

ارسال نظرات