۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۲۴۰۱۱

پیام آیت الله کعبی درپی جنایت تروریستی ایذه

پیام آیت الله کعبی درپی جنایت تروریستی ایذه
آیت الله کعبی شهادت جمعی از مردم در حادثه تروریستی ایذه را تسلیت گفت و از دستگاه های امنیتی و قضایی خواست در اسرع وقت عاملان و مسببان این جنایت را مجازات کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی وادث تروریستی شهر ایذه خوزستان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

فاجعه تروریستی غمبار شهادت جمعی از هموطنان ایذه و مجروح شدن تعدادی دیگر را به مردم شهید پرور ایل بختیاری و بهمئه ای شهرستان ولایت مدار ایذه و هم استانی های عزیز خوزستانی تسلیت عرض می‌نمایم.

 بی شک دستگاه های امنیتی و انتظامی و قضائی وظیفه خویش را در شناسایی مسببان و عاملان و دستگیری و مجازات قاطع و سریع جنایتکاران را به نحو احسن انجام خواهند داد و همه ما مردم خوزستان همراه مردم غیور و انقلابی ایذه در تشییع جنازه با شکوه شهداء شرکت فعال خواهیم کرد.

 ملت ما ثابت کرده است بعد از این حوادث قوی تر وبا بصیرت و اتحاد و همدلی بیشتر از آرمانهای امام وشهداء دفاع خواهند کرد. و با اطمینان مسیر پیشرفت و رشد و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی با هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله الوارف تا ظهور خورشید فروزان ولایت حضرت بقیة الله الأعظم عجل الله تعالى فرجه الشريف تداوم خواهد یافت.

ولاحول ولاقو ة الا بالله العلي العظيم وسيعلم الذين ظلموا أى منقلب ينقلبون

عباس کعبی؛ نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

گفتنی است، در عملیات تروریستی شب گذشته در شهرستان ایذه که توسط دو گروه موتوری انجام شد، تاکنون هفت نفر از هموطنانمان به شهادت رسیده اند که در بین آنان چند کودک و پیرمرد نیز به چشم می خورند؛ حال برخی از مجروحان این جنایت تروریستی نیز وخیم گزارش شده است.

ارسال نظرات