۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۲۴۰۲۷
فرمانده سپاه کاشان:

توطئه دشمنان همواره با بصیرت مردم خنثی شده است

توطئه دشمنان همواره با بصیرت مردم خنثی شده است
اصفهان – سرهنگ اکبری با بیان اینکه دشمن در طول انقلاب ازهیج دشمنی علیه ملت ایران دریغ نکرده استف گفت: توطئه دشمنان همواره با بصیرت مردم خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان و شهر‌های اصفهان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هم‌افزایی و هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های هفته بسیج از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ناحیه مقاومت بسیج کاشان به مناسبت هفته بسیج ویژه‌برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده است، افزود: به همین مناسبت ۴۳۰ ویژه برنامه ویژه هفته بسیج در شهرستان کاشان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه کاشان همچنین بربرگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: این ویژه برنامه‌ها در سطح پایگاه‌ها، نواحی و حوزه‌های بسیج در کاشان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر برپایی باشکوه ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در کاشان گفت: این موضوع نیز مورد تاکید مسؤولان از جمله استانداران، معاونت سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان و سایر مسئولان در رده‌های مختلف است.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه دشمن همواره در طول انقلاب از هیج دشمنی علیه ملت ایران دریغ نکردند، گفت: توطئه دشمنان نیز همواره با بصیرت مردم خنثی شده است و بسیجیان در این مدت نیز نقش موثری در دفاع از امنیت و آرمان‌های انقلاب داشتند.

وی به تقدیم بیش از ۴۴ شهید بسیجی و نیروی انتظامی درطول مدت اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بسیجیان همواره خالصانه از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و این موضوع همواره در طول انقلاب با جانفشانی‌های بسیجیان به اثبات رسیده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات