۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۱۶۳۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان:

رسانه از مؤلفه‌های مهم تحقق تمدن اسلامی است

رسانه از مؤلفه‌های مهم تحقق تمدن اسلامی است
اصفهان - سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی گام‌های بزرگی را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی برداشته است، گفت: رسانه یکی از مؤلفه‌های مهم تحقق تمدن اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری در گردهمایی خبرنگاران عاشورایی که به مناسبت روز خبرنگار در حسینیه شهدای پاسدار بسیج ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، گفت: رسالت خبرنگاران و رسانه در جهاد تبیین به مانند قیام عاشورا مهم است و باید به آن اهتمام ویژه داشت.

وی از خبرنگاران و رسانه به عنوان افسران میدان مبارزه در عرصه جهاد تبیین نام برد و افزود: نگارش، تدوین، انتشار اخبار، گزارش و تحلیل خبرنگاران مبارزه درعرصه جهاد تبیین است.

سرهنگ اکبری رسالت خبرنگار و رسانه را اطلاع رسانی و دفاع از انقلاب اسلامی و تبلیغ دین دانست و افزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خدمات نظام اسلامی برای مردم از سوی خبرنگاران و رسانه، جهاد در راه خدا است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز گام‌های بزرگی را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی برداشته است، گفت: رسانه یکی از مؤلفه‌های مهم تحقق تمدن اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان به لزوم کادرسازی سربازان و افسران جنگ نرم در حوزه رسانه اشاره کرد و اظهار داشت: برخورداری از رسانه توانمند و مقتدر سبب برتری جریان فکری دینی است.

سرهنگ اکبری در ادامه با اشاره به همزمانی عاشورای حسینی با روز خبرنگار، گفت: اگر حضرت زینب بعد از حادثه کربلا رسالت اطلاع رسانی را بر عهده نگرفته بود، کربلا در کربلا مانده بود و اثری از واقعه کربلا نبود.

لازم به ذکر است، در گردهمایی خبرنگاران عاشورایی که به مناسبت روز خبرنگار در حسینیه شهدای پاسدار بسیج ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزارشد از تعدادی خبرنگاران شهرستان کاشان در حوزه بسیج رسانه کاشان تقدیر و تجلیل شد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات