۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۲۴۱۲۴
آیت الله کعبی تأکید کرد؛

حادثه ایذه تروریستی بود/ تلاش رسانه های معاند برای تحریف و کشته سازی

حادثه ایذه تروریستی بود/ تلاش رسانه های معاند برای تحریف و کشته سازی
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولین امنیتی و انتظامی با اطمینان تأکید می‌کنند که حادثه ایذه یک فاجعه غمباری است که توسط اشرار مسلح اتفاق افتاده است.

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حادثه تروریستی شهرستان ایذه گفت: بار دیگر فاجعه غمبار شهادت هفت تن از مردم مقاوم و بصیر و انقلابی شهرستان ایذه و مجروح شدن تعدادی از مردم را به مردم خوزستان، مردم عزیز ایذه و خانواده‌های معظم آن شهدا تسلیت عرض می‌کنم، از خداوند مسألت می‌نماییم که به داغ دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت بفرماید.

وی ادامه داد: در این حادثه مردم ایذه ایل غیور بختیاری و بقیه طوائف و عشائر آن جا امتحان خوبی پس دادند و حضور سنگینی در تشییع پیکر مطهر شهدا داشتند و بصیرت، اتحاد و انسجام خودشان را نشان دادند.

آیت الله کعبی ایذه را خطه شهدایی مانند علی لندی، بهنام محمدی و ... دانست و ابراز داشت: کیان عزیز نیز استعداد فوق العاده‌ای داشت و آن مقدار تصاویری که از او پخش شد دل همه را متأثر کرد.

وی افزود: حسب خبری که از طریق استاندار و از مقامات دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی گرفته‌ام و بر اساس فیلم دوربینی هم که منتشر شده و به شکل مستند پخش کرده‌اند، این حادثه غمبار تروریستی بدون شک توسط اشرار آشوبگر مسلح و با برنامه ریزی قبلی برای تحریک بیشتر احساسات مردم، تحریف روایت و کشته سازی اتفاق افتاد که مستندات آن به تدریج منتشر خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درباره فیلم‌های منتشر شده از مادر شهید کیان پیرفلک توضیح داد: آن‌گونه که مسؤولین استان با مادر این شهید تماس گرفتند و با او صحبت کردند، او از چیزهایی که در اینستاگرام گفته یا سخنانی که در مجلس شهید علیه نظام و ... بیان شده را انکار کرد که تنها در آن مجلس اظهار ناراحتی کرده است.

وی افزود: مادر این شهید متقاضی کشف حقیقت شهادت فرزندش است، البته رسانه‌های دشمن با دروغ پردازی و شایعه پردازی همیشه تلاش می‌کنند روایت‌ها را تحریف کنند و کشته سازی کنند.

آیت الله کعبی بار دیگر با تأکید بر دست داشتن عوامل بیگانه در این حادثه تروریستی خاطرنشان کرد: مسؤولین امنیتی و انتظامی با اطمینان تأکید می‌کنند که این یک فاجعه غمباری است که توسط اشرار مسلح اتفاق افتاده، جمعی از این اشرار دستگیر شده‌اند و تحقیقات امنیتی و قضایی همچنان ادامه دارد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات