۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۷۲۴۱۵۳

پرداخت ۳۲۷ میلیارد تومان تسهیلات جوانی جمعیت در مازندران

پرداخت ۳۲۷ میلیارد تومان تسهیلات جوانی جمعیت در مازندران
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: یک هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از ابتدای امسال تاکنون به زوج‌های این استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه جمعیت و خانواده خبرگزاری رسا، روح الله سلگی صبح امروز در جلسه هم اندیشی با سمن‌های مازندران اظهار کرد: این تسهیلات در اختیار ۱۰ هزارو ۸۰۰ زوج مازندرانی قرار گرفت.

وی ادامه داد : در اجرای سیاست جوانی جمعیت در این مدت ۳۲۷ میلیارد تومان تسهیلات برای فرزندآوری به زوج‌های مازندرانی پرداخت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش ممتاز سمن‌ها در مقابله با سیاه نمایی‌های دشمنان علیه کشورمان افزود: دشمنان در صدد هستند با سیاه نمایی و القای وجود بن بست در کشور اذهان مردم بویژه جوانان ما را گروگان بگیرند.

وی با تجلیل از نقش شایسته سمن‌ها در گره گشایی از مشکلات کشور یادآور شد: سمن‌ها در حوزه های تخصصی با گره‌گشایی از مشکلات و انتقال تجربیات به مسؤولان دولت را در تحقق پروژه نشاط اجتماعی یاری می‌رسانند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران فعالان سمن‌ها را عناصری فرهیخته، ایثارگر و دارای فضیلت نام برد و افزود: سمن‌ها با کوشش وصف ناپذیر در عرصه امیدبخشی به جامعه پروژه سیاه نمایی دستاوردهای ارزشمند انقلاب را ناکام گذاشتند.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: سمن‌ها در اوج بحران کرونا نقش تاریخی خود را در رهایی کشور از بحران فزاینده ایفا کردند.

وی گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم ظرفیت عظیم دولت برای هم افزایی ملی در خدمت سمن‌ها قرار خواهد گرفت.

سلگی تصریح کرد: دولت هیچ منعی برای اعتلای فعالیت سمن‌ها بویژه در حوزه های تخصصی نخواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته مازندران افزود: بخش عمده برنامه‌های هفته مازندران در حوزه سمن ها اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات