۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۲۴۲۵۸
امام جمعه ازنا:

بصیرت نسل جوان و نوجوان خنثی کننده توطئه های دشمن است

بصیرت نسل جوان و نوجوان خنثی کننده توطئه های دشمن است
حجت الاسلام سپهوند با اشاره به توطئه دشمن برای رواج بی حجابی و متلاشی شدن کانون خانواده گفت: تبیین فرهنگ حجاب و بصیرت نسل نو در این زمینه خنثی کننده توطئه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، صبح امروز در برگزاری نشست گفتمان دینی تربیتی در جمع دانش آموزان دبیرستان زینبیه شهرستان ازنا با بیان اینکه یکی از مظاهر کرامت و ارزشمندی، حفظ عفت و حیا در جامعه بین زن و مرد است، افزود: برای اینکه حجاب در جامعه حفظ شود، خون های بسیار زیادی ریخته شده و همچنان می ریزد و عفاف و حجاب یکی از سفارشات شهدا بوده است.

وی با اشاره به آیات قرآن و روایت در خصوص حفظ حجاب و عفاف زنان و دختران در جامعه بیان کرد: اگر زنان و دختران حریم حجاب و عفاف خود را حفظ کنند، مردم هم با آن ها با کرامت و بزرگواری در جامعه برخورد می کنند.

حجت الاسلام سپهوند به توطئه های فرهنگی دشمن اشاره وعنوان کرد: یکی از حربه های دشمن برای جامعه رفع حجاب بوده است، دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش ها بین نسل نو و رواج بی بندو باری در جامعه است.

وی تصریح کرد: دشمن‌ می خواهد با از بین بردن حجاب، جوانان به فساد کشیده شده و خانواده ها را متلاشی کند‌.

امام جمعه ازنا بیان کرد: حفظ حجاب در جامعه از مؤلفه های انقلاب اسلامی بوده و حفظ حجاب به عنوان یک فرهنگ باید بین نسل امروز نهادینه شود و با تحکیم بنیه های دینی و اعتقادی نسل جوان و نوجوان آنان را در برابر توطئه های دشمن مصون ساخت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات