۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۲۴۳۰۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

جشنواره گفتمان خدمت فرصتی برای تبیین خدمات حوزه به جامعه است

جشنواره گفتمان خدمت فرصتی برای تبیین خدمات حوزه به جامعه است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین رونمایی از پوستر جشنواره گفتمان خدمت، این جشنواره را بستری جهت دیده شدن بهتر خدمات طلاب و روحانيت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین رونمایی از پوستر جشنواره گفتمان خدمت، این جشنواره را بستری جهت دیده شدن بهتر خدمات طلاب و روحانيت معرفی کرد.

وی با بیان این که نقش جهاد و گروه‌های جهادی بسیار ارزنده است، افزود: مسائل و مشکلات مردم ممکن است به دلیل ضعف، بی انگیزگی و یا محدودیت امکانات دولتی بر زمین بماند، اما حضور گروه های داوطلب و جهادی مانع از عقب ماندگی در خدمت رسانی به مردم می شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که گروه های جهادی و مردمی در مواقع خاص با حضور به موقع خود در میدان عمل، در کمک به مردم و دولت همواره اثرگذار هستند، ادامه داد: اما این شأن حدوث از نظر زمانی محدود نمی‌شوند که اگر دولت کارآمدی بود اين گروه ها در حاشیه قرار گیرند، این گروه ها به‌عنوان یک جریان نافع و مبارک باقی خواهد ماند و نقش این جریان چیزی است که هیچ‌کس نمی‌تواند منکر آن باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود گفت: در جریان کرونا با فراخوان مقام معظم رهبری در رزمایش کمک های مؤمنانه شاهد حضور گسترده گروه های داوطلب و جهادی برای کمک رسانی به خانواده های نیازمند بودیم و یا بحث تغسیل اموات کرونایی، برای هر دوی آن ها قرارگاه تشكيل شد و در اجرای آن ها بسیار موفق بوديم.

وی بر ضرورت توجه و تقویت گروه های جهادی در جامعه تأکید کرد و افزود: باید گفتمان خدمت در رابطه با تلاش های این گروه‌ها شکل بگیرد تا مردم بشنوند و خوشحال شوند.

امام جمعه ساری با بیان این که طلاب و روحانیان مازندرانی در همه عرصه ها همواره پیشگام و پرچم دار بوده است، تصریح کرد: جشنواره گفتمان خدمت، بستری است كه باعث مي شود خدمات طلاب و روحانيت بهتر ديده بشود و در اين زمينه جهاد تبيين صورت بگيرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات