۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۲۴۳۱۸
مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان اصفهان:

حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در کشور سرآمد است

حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در کشور سرآمد است
اصفهان ـ حجت الاسلام بهرامی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، گفت: حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در کشور سرآمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی، مدیر پیشین حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ظهر امروز در نشستی با حضور مسؤولان و مدیران حوزه علمیه خواهران استان اصفهان و حجت الاسلام اسماعیل نیا معاون حوزه های علمیه خواهران کشور، با بیان اینکه از اردیبهشت ماه استعفا کرده بودم، گفت: حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گستردگی بسیاری دارد و نیازمند این است که مدیر این حوزه مدام در سفر باشد از این رو مدیریت آن برای خواهران بسیار دشوار است و نیازمند یک مدیر مرد است.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه افزود: ان شاءالله به نتیجه مطلوبی برای انتخاب مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان که از استان‌های سرآمد در تعدد مدیر، دانش آموخته، سرانه مدارس و تعداد طلاب است، به یک تصمیم صحیح و دقیقی برسیم.

وی با اشاره به اینکه مرسوم است برای سرپرستی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، مسؤول امور ساماندهی به کارگرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: در استان اصفهان بانوان بسیار توانمندی برای مدیریت حوزه علمیه خواهران وجود دارد اما مسائلی نظیر سفرهای طولانی از نیازمندی‌های مدیریت این حوزه است که برای بانوان دشوار خواهد بود.

مدیر پیشین حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، بالندگی حوزه علمیه را بالندگی دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز حوزه علمیه خواهران استان اصفهان کارنامه موفقی را ارائه می‌دهد. حجت الاسلام بهجت‌پور مدیر پیشین حوزه علمیه خواهران کشور، حوزه خواهران استان اصفهان را یک ایران کوچک و نمونه موفق برای کشور می‌دانست.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران استان اصفهان دستاوردهای بسیاری داشته است و قطعا مدیریت جدید آن این مسیر را ادامه خواهد داد و شاهد رشد و بالندگی بیشتر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خواهیم بود.

وی طلبه پروری و مدیریت حوزه علمیه را مهمترین کار فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: آینده نظام با تربیت طلاب و مدیریت حوزه‌های علمیه تضمین خواهد شد و قطعا باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات