۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۲۴۳۸۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بدون شک آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت

بدون شک آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز به تحقق وعده الهی نزدیک شده ایم و بدون شک آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در جشنواره نسل آرمانی پایگاه بسیج، گفت: امام خمینی(ره) در سال ۴۲ که قیام خود را آغاز کرد اعلام کرد سربازان اش در گهواره‌ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی سربازان امام راحل در سن ۱۵ سالگی قرار داشتند و بار اصلی انقلاب به دوش آن‌ها گذشته شد، افزود: بسیاری از شهدا در سنین ۱۵ تا ۲۰ سال به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار اصلی انقلاب و دفاع مقدس بر دوش نوجوانان ۱۵ تا ۲۰ سال بود.

وی ادامه داد: امام محمد باقر(ع) می‌فرمایند، قبل از ظهور امام زمان(عج) انقلابی به پیروزی می‌رسد که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و مسلمانان دنیا درهر کجای دنیا هستند باید از آن حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان بابیان اینکه امام باقر(ع) می‌فرمایند، اگر من آن انقلاب را درک می‌کردم خود را برای امام زمان(عج) حفظ می‌کردم، به این پیش بینی امام خمینی(ره) که قرن ۱۵ قمری قرن شکستن بت‌های بزرگ است، اشاره و اظهار کرد: یکی از دو بت بزرگ شوروی سابق بود که شکست و امروز نوبت شکستن آمریکا دومین بت بزرگ دنیا است.

وی ادامه داد: بعد از شکستن دو بت بزرگ شوروی و آمریکا نوبت به بت کوچک، یعنی رژیم غاصب صهیونیستی می رسد، از این رو رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: امروز به تحقق وعده الهی نزدیک شده ایم و بدون شک آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت و علائم پیش بینی امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اسلام ابرقدرت‌های جهان را به خاک مذلت می‌نشاند بروز و ظهور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: هیچ زمانی آمریکا به اندازه امروز خوار و ذلیل نشده به طوریکه رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده ایران در برجام اعلام کرد آمریکا اجازه حضور در مذاکرات را ندارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات