۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۴۴۳۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

سامانه جامع شهدای لرستان راه اندازی می شود

سامانه جامع شهدای لرستان راه اندازی می شود
حجت الاسلام هاشمی گفت: در راستای ثبت و ضبط اطلاعات و آمار شهدای لرستان، سامانه جامع شهدا در استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در شانزدهمین جلسه کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی 6544 شهید لرستان با موضوع پیگیری روند اجرای برنامه های مربوط به این کنگره در استان، گفت: سامانه جامع شهدای لرستان راه اندازی می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه این سامانه با هدف ثبت و ضبط اطلاعات و آمار شهدای لرستان راه اندازی می شود، افزود: تا کنون سایت آن طراحی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهای لرستان عنوان کرد: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی والدین شهدا از اقدامات مهم در راستای برگزاری این کنگره است.

حجت الاسلام هاشمی راه اندازی سامانه جامع شهدای لرستان و ساماندهی قبور شهدا را از دیگر اقدامات مهم در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان لرستان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: مهم ترین هدف برگزاری این برنامه های تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با اهداف و آرمان های شهدا است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن حیات جامعه خواند و بیان کرد: حرکت در مسیر شهدا و تحقق اهداف و آرمان های شهدا لازمه حرکت در مسیر انقلاب است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات